Magen til respektrløse små møgun... !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Angelspot

Altså godt nok må man ikke straffe børn fysisk herhjemme, men mon ikke de unger havde haft godt af en røvfuld!!?? Sikke nogle rollinger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

FrkZier

HeidiØ skriver:

OH MY GOD, nogle idioter!! Fuck mand, kan godt forstå I blev mega rasende!!!!

det er mig en gåde at nogen mennesker i verden kan have så lidt respekt for andre mennesker ting!!

Anmeld

27. marts 2012

FrkZier

Angelspot skriver:

Altså godt nok må man ikke straffe børn fysisk herhjemme, men mon ikke de unger havde haft godt af en røvfuld!!?? Sikke nogle rollinger!

hvis jeg havde vidst hvem det var sku jeg da personligt nok sørge for de fik sig en god endefuld! jeg forstår det virkelig ikke!!

Anmeld

27. marts 2012

JH12

F**K nogle møgunger! Utrolig folk ikke kan respektere andres ting!  Håber i kan finde ud af hvem det er - så de selv kunne betale for det !

Anmeld

27. marts 2012

come2

FrkZier skriver:

arrrmen jeg er så sur altså.. DET HER VAR HVAD VI KOM UD TIL IGÅR AFTES!!

- hvad sker der for nogen mennekser? hvem er alverden kan få sig sig til at skrive med sprittouch på en bil???? det simpelthen SÅ respektløst!!

som i nok kan fornemme ud fra billedet, er der nogen der har valgt at skrive med SPRITTOUCH på vores bil!!

meld det til politiet uanset hvad. Det er sku for meget

Anmeld

27. marts 2012

FrkZier

come2 skriver:

meld det til politiet uanset hvad. Det er sku for meget

det bare sådan lidt tomt at melde det, vi har jo ingen ide om hvem det er

Anmeld

27. marts 2012

come2

FrkZier skriver:

det bare sådan lidt tomt at melde det, vi har jo ingen ide om hvem det er

Det ved jeg godt, men man ved jo feks heller ikke hvem der begår indbrud. Men det bliver jo også meldt.  

Det er jo hærværk.

Anmeld

27. marts 2012

FrkZier

come2 skriver:

Det ved jeg godt, men man ved jo feks heller ikke hvem der begår indbrud. Men det bliver jo også meldt.  

Det er jo hærværk.

ved indbrud skal man jo også have dækket skaderne osv, det skal vi jo heldigvis ikke, da det lykked os at få det af uden at ødelægge lakken!

Anmeld

27. marts 2012

Bassemor<3

Tag ned til en autolakerer og bed dem fjerne det, de har noget der kan tage det uden at skade lakken, min mand er autolakerer og det er noget der kan ordnes Men PISSE respektløst ! 

Anmeld

27. marts 2012

FrkZier

babyboy2012 skriver:

Tag ned til en autolakerer og bed dem fjerne det, de har noget der kan tage det uden at skade lakken, min mand er autolakerer og det er noget der kan ordnes Men PISSE respektløst ! 

vi fik det HELDIGVIS af med en god potion ajax og en masse skrubbekraft, uden at ødelægge lakken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.