Hvor ville jeg dog ønske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Camulla

Har I nogen sinde mistet en nær, som I ville ønske nåede at se jer opnå bestemte ting i livet?

Jeg mistede min farmor for 1 1/2 år siden og jeg ville sådan ønske, at hun havde nået at opleve disse ting:

- At jeg blev færdig som pædagog

- At jeg fik 12 i mine 2 afsluttende eksamener

- Min nye lille søn

- At hun fik set vores hus

- At hun fik at vide hvilken by vi slog os ned i

Der er helt sikkert mange flere ting jo, men disse er jeg tit ked af at hun ikke fik oplevet, for det betød så meget for hende, at se mig godt på vej i livet. Hun nåede mit bryllup, 3 uger inden hun døde, og det var pga. hende vi blev gift på det tidspunkt vi gjorde. Så hun kunne nå at opleve det

Hvem savner I og hvad skulle de have nået at opleve i dit liv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Kofoed.

Ja, alt alt for godt. Min mor døde i 98, da jeg var 7, slå der er rigtig meget jeg ville ønske hun kunne se og have været med til, dog overgår alt det andet ikke, at jeg ønsker hun kunne opleve sit barnebarn og det er endda hendes første, så mangler hende rigtig meget i det og specielt i min hårde og ulidelige graviditet, hvor jeg desværre mistede tvillingen lige omkring 13 års dagen for min mors død.

Min datter er opkaldt efter min mor, hun hed Kate og tøsen hedder anastasia kate.

Anmeld

26. marts 2012

jydeinden

Camulla skriver:

Har I nogen sinde mistet en nær, som I ville ønske nåede at se jer opnå bestemte ting i livet?

Jeg mistede min farmor for 1 1/2 år siden og jeg ville sådan ønske, at hun havde nået at opleve disse ting:

- Min nye lille søn

Der er helt sikkert mange flere ting jo, men disse er jeg tit ked af at hun ikke fik oplevet, for det betød så meget for hende, at se mig godt på vej i livet. Hun nåede mit bryllup, 3 uger inden hun døde, og det var pga. hende vi blev gift på det tidspunkt vi gjorde. Så hun kunne nå at opleve det

ja her ville jeg da have ønsket at mine børn ( når jeg en gang får nogen) havde kendt deres oldefædre, men de er alle 4 døde, og nogen af dem for flere år siden.

Ville også have ønsket at min oldemor havde nået at se at jeg er lykkelig nu, og har det godt, at jeg er flyttet hjemmefra, og at hun var der til at holde styr på min til tider gale familie.

Anmeld

26. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min mormor og far døde med 1 1/2 mdr mellemrum i 2005 og der er mange ting jeg er ked af de er gået glip af! Men mest af alt er det at de aldrig har fået lov til at opleve, hvor helt igennem Fantastisk thea er. Og nu hvor nr 2 er på vej, så savner jeg at de også ku ha oplevet det! 

Thea er opkaldt efter min mormor! Vh stine

Anmeld

26. marts 2012

VIPpigen

Åhh... Min mormor var en rigtig heks, og jeg mener hun kunne være så ondskabsfuld så man ikke drømmer om det.

Men hun døde for 2 1/2 år siden, og da jeg fandt ud af jeg ventede Lilje, og skulle fortælle min farmor og farfar det, var deres eneste kommentar at det var da dejligt. Jeg snakkede med min farmor i under 2 minutter. Jeg ønskede mig så meget min mormor var der, for jeg ved med sikkerhed at hun ville have hoppet og danset, når jeg fortalte jeg ventede mit første barn, og hendes oldebarn nr 9.

Min morfar ville jeg gerne have lært at kende, han døde da jeg var 2, så husker ham ikke.

Og så min egen oldemor ville jeg også gerne have skulle have set Lilje, og bare se hvad der er sket med mig siden kæresten og jeg fandt hinanden, fik barn og købte hus...

Sidst mistede jeg for snart 11 år siden en kær

Anmeld

26. marts 2012

sarahb

Vill ønske min bedstemor var længere i mit liv end til jeg var 15

Anmeld

26. marts 2012

An&Jo

Camulla skriver:

- Min nye lille søn

jeg savner min farfar og morfar rigtig rigtig meget..

Ingen af dem nåede nogensinde at opleve Johannes, og det er jeg virkelig ked af, jeg stod min morfar meget nær, og det er virkelig min største sorg at have mistet ham, og især at han aldrig mødte min søn..

Derudover ville jeg ønske at de havde oplevet mig

Få min studenterhue (det oplevede min morfar dog på afstand)

Komme videre i uddannelsessystemet

ja der er bare så mange ting som jeg gerne ville have de havde oplevet..

Desværre mistede jeg så også min farmor her for knap 2 mdr siden, så nu har jeg kun min elskede mormor tilbage..

Anmeld

26. marts 2012

wamse

Jeg ville ønske, at min far og farfar havde passet bedre på sig selv, så vi kunne have haft dem i flere år Men tilgengæld er jeg helt sikker på, at de sætter gang i den, hvor de end er nu <3

Anmeld

26. marts 2012

nilletøz

Jeg ville ønske at min søster nåede at oplave at jeg skulle være mor, og at hun skulle være moster 

at min mormor skulle oplave At hun skulle være oldemor

At min moster vil oplave at jeg skulle blive mor

Der er sikkert flere ting, jeg ville ønske, men det her er lige dem jeg kunne komme på!

Anmeld

26. marts 2012

M (:

Camulla skriver:

- Min nye lille søn

Jeg ville gerne have lært min morfar at kende - han døde for 21 år siden (da jeg var knap halvandet), og min mor sørger og savner ham stadig. Han må have været en fantastisk mand, når min mor savner ham så meget så mange år efter hans alt for tidlige død..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.