Er det okay at sende sit barn i vuggestue på pencilin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Mamalou

Anonym skriver:

Trist at have det sådan med sit barn 

Ej hold nu op, hun siger hun har brug for en pause. Hvem kan ikke få brug for tid for sig selv, især efter sygdom?

Jeg synes derimod det er trist, at du vælger at være anonym og ikke vil stå ved din mening...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Gaia

Jeg ville nok vente til slutningen af pencillin kuren, da hun vil være ekstra modtagelig for andre sygdomme og at du derved risikerer at hun tager noget nyt til sig. Ville nok holde hende hjemme til onsdag, så hun har et par dages feberfri hjemme. I princippet kan hun godt føle sig lidt sløj, have mindre energi og blive hurtigere træt selvom hun ikke har feber eller virker påvirket derhjemme. Man skal tænke på at der er rigtig mange ting at forholde sig til i vs og at vs jo egentlig også er et " arbejde ". Så selvom det kan være smadder hårdt at have sit barn hjemme hele dagen, ville jeg nok holde mit hjemme en dag ekstra. 

Anmeld

26. marts 2012

My Babygirl

Anonym skriver:

Ved du hvad der er trist?

Det er trist at du kommer med sådan en kedelig kommentar og så oven i købet vælger at være anonym!

Helt præcist hvad hentyder du til?

Enhver mor har af og til behov for en lille pause for uanset hvor fantastisk det er at være mor kan det også være hårdt til tider.

Synes bestemt ikke det er trist at man som mor kan have behov for en lille pause men hvad der derimod er trist er at du har behov for at skrive en sådan nedladende og åndsvag kommentar og så endda som anonym.

Anmeld

26. marts 2012

My Babygirl

Mamalou skriver:

Ej hold nu op, hun siger hun har brug for en pause. Hvem kan ikke få brug for tid for sig selv, især efter sygdom?

Jeg synes derimod det er trist, at du vælger at være anonym og ikke vil stå ved din mening...

Anmeld

26. marts 2012

K&S

My Babygirl skriver:

Det er trist at du kommer med sådan en kedelig kommentar og så oven i købet vælger at være anonym!

Enhver mor har af og til behov for en lille pause for uanset hvor fantastisk det er at være mor kan det også være hårdt til tider.

Synes bestemt ikke det er trist at man som mor kan have behov for en lille pause men hvad der derimod er trist er at du har behov for at skrive en sådan nedladende og åndsvag kommentar og så endda som anonym.

helt enig...! 

Anmeld

26. marts 2012

Gaia

Anonym skriver:

Forstår ikke hvorfor du synes det er trist, at hun synes det er hårdt at have sit barn hjemme. Det er da piv hårdt når de er syge, og jeg skal da gerne indrømme at jeg også synes det trækker tænder ud. Det betyder jo altså ikke, at man ikke kan lide at være sammen med sit barn.  Sikker på vi alle til tider har brug for en pause, uden det behøver at være trist. 

Anmeld

26. marts 2012

L&V

Gaia skriver:

Jeg ville nok vente til slutningen af pencillin kuren, da hun vil være ekstra modtagelig for andre sygdomme og at du derved risikerer at hun tager noget nyt til sig. Ville nok holde hende hjemme til onsdag, så hun har et par dages feberfri hjemme. I princippet kan hun godt føle sig lidt sløj, have mindre energi og blive hurtigere træt selvom hun ikke har feber eller virker påvirket derhjemme. Man skal tænke på at der er rigtig mange ting at forholde sig til i vs og at vs jo egentlig også er et " arbejde ". Så selvom det kan være smadder hårdt at have sit barn hjemme hele dagen, ville jeg nok holde mit hjemme en dag ekstra. 

Det tænker jeg os

Anmeld

26. marts 2012

Mother-love

Anonym skriver:

At have det sådan med mit barn??.?. Seriøst jeg indrømmer fandme gerne at jeg har brug for at få lidt fri så jeg kan få sovet lidt idet søvnen ikke har været lidt en by i rusland de sidste tre uger. Hun har haft feber on and off i tre uger. Og nu er sagen jo også lige den at jeg hver dag døjer med kronisk smerter som jeg får meget medicin for. Og smerterne bliver forværret i og med at jeg ikke får min søvn og skal sidde med min datter på skødet stortset hele tiden. Også når hun skulle sove. Og når jeg så også har en kæreste der har traumatisk stress og samtidig har været lige så syg som hende.
Så synes egentlig bare du skal dine latterlige kommentare for dig selv når du så også vælger at være anonym. For du kommenter en sag du ikke ved ret meget om.

Anmeld

26. marts 2012

Mother-love

Mamalou skriver:

Anmeld

26. marts 2012

Mother-love

My Babygirl skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.