Er det okay at sende sit barn i vuggestue på pencilin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.399 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. marts 2012

Mother-love

Hey girls.
Isabella var jo ved vagtlægen i lørdags hvor vi fik en recept på pencilin pga lungebetændelse. Lægen sagde hun kunne komme i vs når hun ikke har feber mere.

Vi har så haft en feberfri dag i dag. Så tænkte hun skulle afsted imorgen. Men hvad tænker i? Altså hun hoster og raller. Men hun har det fint. Spiser, drikker og leger som hun plejer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Mother-love

Er de ekstra sårbare hvad sygdom angår når de er på pencilin?

Anmeld

26. marts 2012

anja89

Jeg ville mene det er ok at sende dem afsted vis bare de er friske..

Her hjemme har isabell også lige været på pencelin pga mellemørs betændelse og der kom hun også i vs, fortalte bare deroppe at hun fik det og det var der ingen problemer med 

Anmeld

26. marts 2012

Anonym

Hvis hun har det godt, så skal hun da bare ind og lege med de andre børn

Anmeld

26. marts 2012

Chris86

Hvis lægen har sagt god for det, må det jo være iorden.. hvis ikke hun er mærket af det, ser jeg ikke nogen Grund tit at holde hende hjemme?

Anmeld

26. marts 2012

lassemor07

Det kan jeg ikke se noget problem i så længe hun er som hun plejer
Lasse har været afsted mange gange på pencilin fordi han har døjet en del med halsen og ørene
Så bare afsted med hende

Anmeld

26. marts 2012

Mother-love

Fantastisk åhhh jeg trænger virkelig også til et break. For hold da op hvor har det været hårdt. Synes godt nok at syge børn trækker tænder ud. Isabella er ekstrem nem og altid glad men når hun er syg puuuuhaaa det er sygt hårdt.

Anmeld

26. marts 2012

AnneBJ

Felix har fået 4 x penicillin siden slutningen af januar. han har været hjemme den dag han har været ved læge, men er ellers kommet af sted dagen efter fordi han har været frisk til det

Anmeld

26. marts 2012

Anonym

michelledam skriver:

Fantastisk åhhh jeg trænger virkelig også til et break. For hold da op hvor har det været hårdt. Synes godt nok at syge børn trækker tænder ud. Isabella er ekstrem nem og altid glad men når hun er syg puuuuhaaa det er sygt hårdt.

Trist at have det sådan med sit barn 

Anmeld

26. marts 2012

dorthemus

michelledam skriver:

Hey girls.
Isabella var jo ved vagtlægen i lørdags hvor vi fik en recept på pencilin pga lungebetændelse. Lægen sagde hun kunne komme i vs når hun ikke har feber mere.

Vi har så haft en feberfri dag i dag. Så tænkte hun skulle afsted imorgen. Men hvad tænker i? Altså hun hoster og raller. Men hun har det fint. Spiser, drikker og leger som hun plejer.

Det har jeg gjort...hat ikke mulighed for at holde min datter hjemme i 10 dage hvis hun er feberfri og ellers har det godt. Pencillin virker hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.