En artikel om "Jordens undergang 21. December 2012"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Miss BananaHammock

Bestemt ikke den dato da det er min fødselsdag og SÅ slem har jeg ikke været i år!! Højest lidt regn og blæst ;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Miss Church

Miss BananaHammock skriver:

Bestemt ikke den dato da det er min fødselsdag og SÅ slem har jeg ikke været i år!! Højest lidt regn og blæst ;0)

Anmeld

26. november 2012

Carina:-)

Nej det tror jeg ikke på .

Men har respekt for at der er nogen der tror på det,ligesom jeg respektere at der er nogen der tror på gud.

Men ligesom med f.eks religion er det synd at det for nogen fylder hele deres verden,så de ikke husker at glæde sig over nuet og livet der er lige nu og her.

Anmeld

26. november 2012

B&J

MorDk skriver:

Jeg tror ikke på det! Og HVIS det er ... så skal jeg have mig en ordentlig omgang julemad inden 21.12.12!

ihihihihihihihihiih sååå fedt skrevet

Anmeld

26. november 2012

Elling <3<3

Ej, den 21.12.12 er altså en dum da for jorden at gå under...

Det er min bryllupsdag, og havde lige set frem til en hyggedag med kæresten og da ikke mindst julen.

Ej, må indrømme jeg tror ikke på det pjat.

Jorden har jo været forudsagt til at gå under mange gange efterhånden. Men vi er her da endnu så mon ikke vi også er her den 22.12.12

Anmeld

26. november 2012

M (:

Hahaha, ellers ved vi, hvem vi skal klage til d. 22/12..

Anmeld

26. november 2012

Savannah

Hmm, nu er det jo Maya'ernes kalender der udløber.. Så måske

Men jeg er overbevist om at jorden går "under".. altså jorden, som vi kender den.
Det er der kun en grund til - Homo sapiens! Vi ødelægger den her planet, det er naivt at tro, at den vil bestå.

Anmeld

26. november 2012

emsaroto

Jeg vil gerne svare nej, men de nej muligheder der er, er ikke sådan jeg har det.

Så jeg har stemt noget andet.

Nej, selvfølgelig går verden ikke under. Det er kun fordi mayeraner ikke kunne regne længere end til den 21. december 2012  

Anmeld

26. november 2012

Lone Jakobsen

hi hi, også min og nej så slem burde vi da ikke ha været

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.