En artikel om "Jordens undergang 21. December 2012"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tror du jorden går under d. 21. December 2012?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.059 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. marts 2012

Mira0911

Har lige modtaget denne artikel på mail... Der står end masse.... 

Jeg tror ski ikke jorden går under... Jeg når jeg tænker jorden går under, så tænker jeg at alt går i smadder og vi dør? 

Hvad tror du? 

http://www.alun.dk/personlig-udvikling/d-21-december-2012-verdens-undergang-eller-en-ny-begyndelse.html?utm_source=Mailtool&utm_medium=email&utm_campaign=103577#

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Fenja09

Kan godt være at jorden kan og måske går under en dag, men der er bestemt ingen mennesker der kan forudse hvornår eller har en dato på det. Det er simpelthen for langt ude. Tror slet ikke på sådan noget.

Skulle jorden gå under, tror jeg at det vil være af overbefolkning, eller fordi vi har brugt alle jordens naturlige ressourcer. Ja, og så er jeg også ret sikker på, at jeg ikke lever til den tid.

/Fenja

Anmeld

26. marts 2012

Mira0911

Fenja09 skriver:

Kan godt være at jorden kan og måske går under en dag, men der er bestemt ingen mennesker der kan forudse hvornår eller har en dato på det. Det er simpelthen for langt ude. Tror slet ikke på sådan noget.

Skulle jorden gå under, tror jeg at det vil være af overbefolkning, eller fordi vi har brugt alle jordens naturlige ressourcer. Ja, og så er jeg også ret sikker på, at jeg ikke lever til den tid.

/Fenja

Jeg tror ski heller ikke på det... Ja der er ikke nogle mennesker som kan forudsige sådan noget... Det sker når det sker... 

Anmeld

26. marts 2012

Fenja09

Mira0911 skriver:

Jeg tror ski heller ikke på det... Ja der er ikke nogle mennesker som kan forudsige sådan noget... Det sker når det sker... 

Ja, der er da heldigvis endnu ting vi mennesker ikke er herre over

Anmeld

26. marts 2012

FruStolpe

Mira0911 skriver:

Jeg tror ski ikke jorden går under... Jeg når jeg tænker jorden går under, så tænker jeg at alt går i smadder og vi dør? 

Hvad tror du? 

http://www.alun.dk/personlig-udvikling/d-21-december-2012-verdens-undergang-eller-en-ny-begyndelse.html?utm_source=Mailtool&utm_medium=email&utm_campaign=103577#

Jeg tæker -sikke en gang *bib* at de altid skal lukke ud....

Undre mig faktisk mest over at der altid er nogen der hoppe i med begge ben ???

Nu har jorden eksisteret så længe, så det bliver den jo nok ved med

Anmeld

29. marts 2012

Sandko

Det er et spændende emne, men jeg tror nu ikke, vi kommer til at mærke noget helt konkret. Jeg tror på, at vi mennesker bliver mere og mere bevidste - og jeg tror på, at vi med tiden vil kunne skabe paradis på jorden. Der er trods alt flere og flere mennesker, der vågner op på verdensplan - Thank God! På et tidspunkt, tror jeg denne tendens bliver altoverskyggende, og vi vil finde en mere gunstig måde at leve på, som er til gavn for alle. :-)

Men det er en interessant artikel, og det er vildt - hvis det er rigtigt, hvad han skriver - at det er dokumenteret, at kollektiv bevidsthed spiller SÅ meget ind i vores energier på og omkring planeten. Jeg håber da, at folk vil gøre sit til at gøre verden til et bedre sted for alle :-) 

Anmeld

29. marts 2012

aarhusmor

Der er større chance for at vi udrydder os selv, end at jorden går under. Men vi ved jo at Solen vil være skyld at jorden bliver for varm til os om nogle miliarder år

Anmeld

29. marts 2012

Michalala

Jeg tror på at jorden kommer til at gå under på et tidspunkt - og har også klikket at jeg tror på et paradis. Men tror ikke at mennesker kan forudsige hvornår. Så det med at det lige skulle være i dec. 2012 tror jeg ikke på.

Anmeld

29. marts 2012

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Hvad tror du? 

Undskyld min manglende respekt for andres holdninger - men sikke da en gang fis!

Som Fenja skriver, så kan det da godt være verden går under en dag, men for fanden, det kan man jo ikke forudsige noget som helst om  

At tro på noget som mayaerne fandt på for maaaange maaange år siden, er sq bare dumt Som at tro på at jorden er flad

Puh, der fik jeg vist lige afløb for det! Sorry hvis jeg har trådt på nogen! 

Anmeld

26. november 2012

MorDk

Jeg tror ikke på det! Og HVIS det er ... så skal jeg have mig en ordentlig omgang julemad inden 21.12.12!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.