Dukkevogn - et hit til 2 årig pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Loa

Isabella på 21 måneder har længe nydopnåde klapvogn og barnevogn og både dukker og bamser bliver putter deri, og så står hun og bukkervognen så de kan sove

Klart et hit og tror jeg også din datter vil sys

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

FjolleTrold

Anonym skriver:

He he hvor sødt:-) Hvilken slags dukkevogn har han?

Den han kørte rundt med er den fra Brio. Vi har også den lille røde træ-vogn. Men den fra Brio er et større hit.

Og bare en lille bitte notist - jeg er jo begyndt at lave små puder til dukkevognen, så dukkerne kan sidde op og følge med i det, der nu sker . Du kan se dem her: https://www.baby.dk/debat/164597pi1/haandlavet/dukkevognspude.aspx

Anmeld

5. april 2012

Rie-mor

Ja jeg kan kun sige det samme som de fleste her.

Vores datter fik den lille røde dukkevogn i dåbsgave. Hun leger rigtig godt med den. Alle dukker og bamser bliver puttet i den.

Vi venter nr 2 og hun synes også det er spændende Hun bliver 2år til Maj og tænker at hun skal have en Brio vogn.

Anmeld

5. april 2012

Lone Jakobsen

kan også sagtens anbefale en dukkevogn.

jeg fik en rød dukkevogn til dagplejebørnene, som er fra 1-2½ år, og der bliver kørt ture med den flere gange dagligt

Anmeld

5. april 2012

SHERO

Kan kun slutte mig til resten. Min søn fik en sort dukkevogn fra brio (ikke den i træ) så den ligner hans egen, og han er helt vildt med den og bruger den dagligt.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.