Dukkevogn - et hit til 2 årig pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.722 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Anonym trådstarter

Vores datter bliver 2 år i denne uge og vi er lidt blanke ift. hvad vi skal give hende. Men så kom jeg til at tænke på en dukkevogn - leger børn med det mere? Hun er ikke helt nået til det punkt, hvor hun synes det er skægt at lege med dukker, men jeg er gravid igen og hun synes babyer er superspændende, så måske vil hun også synes det er skægt at have sin egen "baby" hun kan køre rundt med og putte?Gode råd søges... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Koen.

Lærke fik en dukke klapvogn til jul, der var hun 20 mdr, og det er bare det bedste hun ved det er alt fra dukker til bamser og biler der får en køretur i den

Anmeld

25. marts 2012

FjolleTrold

Anonym skriver:

Vores datter bliver 2 år i denne uge og vi er lidt blanke ift. hvad vi skal give hende. Men så kom jeg til at tænke på en dukkevogn - leger børn med det mere? Hun er ikke helt nået til det punkt, hvor hun synes det er skægt at lege med dukker, men jeg er gravid igen og hun synes babyer er superspændende, så måske vil hun også synes det er skægt at have sin egen "baby" hun kan køre rundt med og putte?Gode råd søges... :-)

Da vi fik nr. 2, gik den store bagefter mig med sin "baby" i dukkevognen. Og vi skulle være stille, for den lille sover. Og stofble for så solen ikke skinnede ind til den lille. SÅ CHARMEREDE (og den store er altså en dreng )

Så en dukkevogn kan jeg klart anbefale

Anmeld

25. marts 2012

FrkLarsen

Stort tillykke med din datter 

Jeg kan fortælle dig at min datter på næsten 20måneder er rigtig glad for sine dukkevogne hun har herhjemme, så synes klart at du skal invistere i sådan en + en dukke 

Anmeld

25. marts 2012

Mussen2

Jaaaa er stort hit her. Både barneognen til dukkerne og paraplyklapvognén til dukkerne. Hun fik det da hun blev 2 år

Anmeld

25. marts 2012

Anonym trådstarter

FjolleTrold skriver:

Da vi fik nr. 2, gik den store bagefter mig med sin "baby" i dukkevognen. Og vi skulle være stille, for den lille sover. Og stofble for så solen ikke skinnede ind til den lille. SÅ CHARMEREDE (og den store er altså en dreng )

Så en dukkevogn kan jeg klart anbefale

He he hvor sødt:-) Hvilken slags dukkevogn har han?

Anmeld

25. marts 2012

Zeus

Anonym skriver:

Cajsa eeeeeeeeeelsker sin dukke og sin barnevogn, og hun er 1 år og 4 mdr

Anmeld

25. marts 2012

Mor til L&S

Min datter fik en dukkevogn da hun fyldte 1 år og har gået tur med den hver dag lige siden og blir nu 2 år på lørdag

Det er både dukker og bamser mm som får en køretur

Anmeld

25. marts 2012

132319

Min datter på 19 måneder, elsker sin Moover dukkevogn

Anmeld

25. marts 2012

Nemesis

Sara fik det også da hun blev 1 år og har leget med det hver dag lige siden..og hun er nu 2 år.

Det er både dukkevogn og klapvogn. til jul fik hun et sæt med dukke og potte og da hun selv elsker sin potte kommer dukken også tit på potten!

:-) sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.