Jer med astma børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

MIWULA

MortilCilas skriver:

Jeg hader det! Og Cilas vil ikke have den maske på.

Har Jamie så også astma eksem ?

Åhh nej det kender vi godt det vil jamie nemlig heller ikk.  Og det er så synd når man så blir nød til det..

Nej det har han heldigvis ikk noget af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

janne1986

MIWULA skriver:

Hvordan har jeres børn det i de her dage hvor det blir meget fugtigt her om aften??

Min lille søn Jamie hoster, hoster og hoster hel vildt er bange for at det er ved at blive værre så derfor jeg lige vil høre jer andre.  

Mine piger døjede for 3 uger siden... Med kæmpe "udbrud" som forårsagede en lungebetændelse på den store og den lille hvæsede som en kat...

Anmeld

25. marts 2012

Zeus

MIWULA skriver:

Skønt..  Jamie er også forkølet og har MØB men det burde da ikk gøre hans astma så slem vel??

Forkølelse kan sagtens, det er der Cajsas plejer at være slemmest.. Men MØB burde ikke? Cajsa havde selv MØB for et par mdr siden, og det var det ikke værre end det plejer at være. Måske i skal smutte forbi lægen, for lige at tjekke at det ikke er noget andet denne gang?

Anmeld

25. marts 2012

MortilCilas

MIWULA skriver:

Åhh nej det kender vi godt det vil jamie nemlig heller ikk.  Og det er så synd når man så blir nød til det..

Det så synd! Jeg leger med Cilas, og til sidst lykkeds det at få "leget" den op på hans ansigt

Åh der er du heldig! Cilas lider af det, over HELE kroppen Men jeg har det også.

Anmeld

25. marts 2012

MIWULA

janne1986 skriver:

Mine piger døjede for 3 uger siden... Med kæmpe "udbrud" som forårsagede en lungebetændelse på den store og den lille hvæsede som en kat...

Åhh nej dog.. Håber det er blevet bedre.

Anmeld

25. marts 2012

Zeus

MIWULA skriver:

Hvordan plejer i at give ham den? Vi har Cajsa siddende på skødet, og tæller højt til 10, og hun plejer som regel at finde sig i det.. Hvis hun ligger ned, så er det hun bliver sur

Anmeld

25. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

MIWULA skriver:

Skønt..  Jamie er også forkølet og har MØB men det burde da ikk gøre hans astma så slem vel??

Jo forkølese sætter sig hurtigere som irriatation på luftvejene hos astma børn end på andre..

Anmeld

25. marts 2012

MIWULA

Zeus skriver:

Forkølelse kan sagtens, det er der Cajsas plejer at være slemmest.. Men MØB burde ikke? Cajsa havde selv MØB for et par mdr siden, og det var det ikke værre end det plejer at være. Måske i skal smutte forbi lægen, for lige at tjekke at det ikke er noget andet denne gang?

Ja men sidst han var forkølet synes jeg ikk det var så slemt igen.. men ja kunne godt være jeg skulle ringe til lægen imorgen og lige høre engang.

Anmeld

25. marts 2012

MIWULA

Mor til Frederic skriver:

Jo forkølese sætter sig hurtigere som irriatation på luftvejene hos astma børn end på andre..

Synes bare ik sidst han var forkølet han havde det så slemt.. han vågner med hoste anfald og kan næsten ikk stoppe igen.  

Anmeld

25. marts 2012

janne1986

MIWULA skriver:

Åhh nej dog.. Håber det er blevet bedre.

Det går meget bedre... Vi var indlagt, fordi hun hverken ville spise eller drikke....

Men kom på to slags pencilin, for og ramme bredt.... Og hun er ovenpå igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.