Jer med astma børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

MIWULA

Hvordan har jeres børn det i de her dage hvor det blir meget fugtigt her om aften??

Min lille søn Jamie hoster, hoster og hoster hel vildt er bange for at det er ved at blive værre så derfor jeg lige vil høre jer andre.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

MortilCilas

Det er ikke så slemt lige pt, men han er begyndt at hoste lidt mere i weekenden. Men han skal kun have medicin ved andfald og det har han ikke haft siden sidste uge

Anmeld

25. marts 2012

An&Jo

MIWULA skriver:

Hvordan har jeres børn det i de her dage hvor det blir meget fugtigt her om aften??

Min lille søn Jamie hoster, hoster og hoster hel vildt er bange for at det er ved at blive værre så derfor jeg lige vil høre jer andre.  

her er det ikke slemmere end det plejer, og han har ikke fået maske i et par uger nu faktisk..

Anmeld

25. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

MIWULA skriver:

Frederic på 3½ år sover faktisk bedre end han længe har gjort, han har bøvlet med fs - konstant forkølelse + hoste siden nov og det er ved at aftage nu her...

Men han har altid haft en el mølle stående til at cirkulere hans luft på sit værelse, ved både middags lure og om natten..

Han får forebyggende 2 gange dagligt og den blå ved behov.

Anmeld

25. marts 2012

Zeus

Cajsa har stort set ikke hostet den sidste uges tid, måske lidt mere, og hun er endda småforkølet lige for tiden

Anmeld

25. marts 2012

MIWULA

MortilCilas skriver:

Det er ikke så slemt lige pt, men han er begyndt at hoste lidt mere i weekenden. Men han skal kun have medicin ved andfald og det har han ikke haft siden sidste uge

Okey det skal jamie også ha og han plejer heller ikk og få den så tit men her de sidste par dage har han bare hostede rigtig meget

Anmeld

25. marts 2012

MIWULA

An&Jo skriver:

her er det ikke slemmere end det plejer, og han har ikke fået maske i et par uger nu faktisk..

Åhh hvor dejligt.  

Anmeld

25. marts 2012

MortilCilas

MIWULA skriver:

Okey det skal jamie også ha og han plejer heller ikk og få den så tit men her de sidste par dage har han bare hostede rigtig meget

Jeg hader det! Og Cilas vil ikke have den maske på.

Har Jamie så også astma eksem ?

Anmeld

25. marts 2012

MIWULA

Mor til Frederic skriver:

Frederic på 3½ år sover faktisk bedre end han længe har gjort, han har bøvlet med fs - konstant forkølelse + hoste siden nov og det er ved at aftage nu her...

Men han har altid haft en el mølle stående til at cirkulere hans luft på sit værelse, ved både middags lure og om natten..

Han får forebyggende 2 gange dagligt og den blå ved behov.

Dejligt,. Lyder som om det kun er min dreng der er plaget i øjeblikket..

Anmeld

25. marts 2012

MIWULA

Zeus skriver:

Cajsa har stort set ikke hostet den sidste uges tid, måske lidt mere, og hun er endda småforkølet lige for tiden

Skønt..  Jamie er også forkølet og har MØB men det burde da ikk gøre hans astma så slem vel??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.