Drengetøj pakker str 50-68 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. marts 2012

morethanperfect

GønskE skriver:

Hej

Søger som overskriften fotæller drengetøj, ikke kun enkle dele, helst fra nogen der har 'meget'.

Jeg søger alt slags tøj, det skal bare være i god stand uden falmen, slid, røglugt og dyrehår - vi har selv hund og kat, så det behøves ikke komme fra dyrfrit hjem -og så i de størrelser jeg har skrevet 50-68

Vis mig hvad i har og sig en pris ;-)

Hvis du stadig mangler har jeg noget her ..

https://www.baby.dk/debat/164714pi1/toej--drenge/01-aar-laekkert-drengetoej--idat--katvig-mm--str--56-til-80------.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

malo

GønskE skriver:

Hej

Søger som overskriften fotæller drengetøj, ikke kun enkle dele, helst fra nogen der har 'meget'.

Jeg søger alt slags tøj, det skal bare være i god stand uden falmen, slid, røglugt og dyrehår - vi har selv hund og kat, så det behøves ikke komme fra dyrfrit hjem -og så i de størrelser jeg har skrevet 50-68

Jeg har rigtig meget  - er det alt du søger? Jeg kan lige finde det frem i aften og tage billeder, hvis du er interesseret.

Anmeld

29. marts 2012

GønskE

malo skriver:

Jeg har rigtig meget  - er det alt du søger? Jeg kan lige finde det frem i aften og tage billeder, hvis du er interesseret.

Ja men helst billigt :-)

Anmeld

7. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Ja men helst billigt :-)

Søger du stadig?

Jeg har en pakke med ca 20 stykker tøj i blandede mærker inkl Name It, småfolk og Ej sikke lej. Det er str 56 det hele

Anmeld

7. april 2012

GønskE

PT skriver:

Søger du stadig?

Jeg har en pakke med ca 20 stykker tøj i blandede mærker inkl Name It, småfolk og Ej sikke lej. Det er str 56 det hele

Ja det gør jeg, søger 50, 56 og 68 :-) men ikke slidt og falmet! 

Anmeld

7. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
GønskE skriver:

Ja det gør jeg, søger 50, 56 og 68 :-) men ikke slidt og falmet! 

Det er hverken slidt eller falmet.

Jeg har billeder på min telefon, jeg kan maile til dig, hvis du sender mig en pb med din email adresse.

Anmeld

7. april 2012

Annemor...

7. april 2012

Thora75

Hej

Jeg har en del drengetøj til salg i str. 56-74 .

Har lige oppet min annonce under køb/salg af drengetøj ellers send en mail så sender jeg link til din mail med alle billeder påført størrelse.

Anmeld

8. april 2012

GønskE

Thora75 skriver:

Hej

Jeg har en del drengetøj til salg i str. 56-74 .

Har lige oppet min annonce under køb/salg af drengetøj ellers send en mail så sender jeg link til din mail med alle billeder påført størrelse.

ginnielas@live.dk :-)

Anmeld

30. april 2012

StineL

GønskE skriver:

Hej

Hvis du stadig søger har jeg:

https://www.baby.dk/debat/169225pi1/toej--drenge/01 -aar-diverse-drengetoej-samt-lidt-unisex-str-5680. aspx#GoToMessage

og

https://www.baby.dk/debat/171698pi1/toej--drenge/01 -aar-goer-et-kup-saelges-billigt--drengetoej-samt- unisex-str--6880.aspx#GoToMessage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.