Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
GønskE skriver: Hej Søger som overskriften fotæller drengetøj, ikke kun enkle dele, helst fra nogen der har 'meget'. Jeg søger alt slags tøj, det skal bare være i god stand uden falmen, slid, røglugt og dyrehår - vi har selv hund og kat, så det behøves ikke komme fra dyrfrit hjem -og så i de størrelser jeg har skrevet 50-68 Vis mig hvad i har og sig en pris ;-)
Hej
Søger som overskriften fotæller drengetøj, ikke kun enkle dele, helst fra nogen der har 'meget'.
Jeg søger alt slags tøj, det skal bare være i god stand uden falmen, slid, røglugt og dyrehår - vi har selv hund og kat, så det behøves ikke komme fra dyrfrit hjem -og så i de størrelser jeg har skrevet 50-68
Vis mig hvad i har og sig en pris ;-)
Hvis du stadig mangler har jeg noget her ..
https://www.baby.dk/debat/164714pi1/toej--drenge/01-aar-laekkert-drengetoej--idat--katvig-mm--str--56-til-80------.aspx
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har rigtig meget - er det alt du søger? Jeg kan lige finde det frem i aften og tage billeder, hvis du er interesseret.
malo skriver: Jeg har rigtig meget - er det alt du søger? Jeg kan lige finde det frem i aften og tage billeder, hvis du er interesseret.
Ja men helst billigt :-)
PT skriver: Søger du stadig? Jeg har en pakke med ca 20 stykker tøj i blandede mærker inkl Name It, småfolk og Ej sikke lej. Det er str 56 det hele
Søger du stadig? Jeg har en pakke med ca 20 stykker tøj i blandede mærker inkl Name It, småfolk og Ej sikke lej. Det er str 56 det hele
Ja det gør jeg, søger 50, 56 og 68 :-) men ikke slidt og falmet!
GønskE skriver: Ja det gør jeg, søger 50, 56 og 68 :-) men ikke slidt og falmet!
Jeg har en del drengetøj til salg i str. 56-74 .
Har lige oppet min annonce under køb/salg af drengetøj ellers send en mail så sender jeg link til din mail med alle billeder påført størrelse.
Thora75 skriver: Hej Jeg har en del drengetøj til salg i str. 56-74 . Har lige oppet min annonce under køb/salg af drengetøj ellers send en mail så sender jeg link til din mail med alle billeder påført størrelse.
ginnielas@live.dk :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128