Drengetøj pakker str 50-68 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.432 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

GønskE

Hej

Søger som overskriften fotæller drengetøj, ikke kun enkle dele, helst fra nogen der har 'meget'.

Jeg søger alt slags tøj, det skal bare være i god stand uden falmen, slid, røglugt og dyrehår - vi har selv hund og kat, så det behøves ikke komme fra dyrfrit hjem -og så i de størrelser jeg har skrevet 50-68

Vis mig hvad i har og sig en pris ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

th

GønskE skriver:

Hej

Søger som overskriften fotæller drengetøj, ikke kun enkle dele, helst fra nogen der har 'meget'.

Jeg søger alt slags tøj, det skal bare være i god stand uden falmen, slid, røglugt og dyrehår - vi har selv hund og kat, så det behøves ikke komme fra dyrfrit hjem -og så i de størrelser jeg har skrevet 50-68

er du int. hvis det lidt i 50-56 og så har jeg en del i 62 68. kan ligge det ind i en mappe til salg her og sende link til dig. kan ikke sende så mange billeder vis email.

Anmeld

25. marts 2012

Mivsen

er du int. hvis det lidt i 50-56 og så har jeg en del i 62 68. kan ligge det ind i en mappe til salg her og sende link til dig. kan ikke sende så mange billeder vis email.

Hey.. Jeg har noget tøj i de str.. Både Hummel, hollys, hm og andre mærker, noget brugt og meget aldrig brugt kun vasket..
Ved ikke om du har en mail, så kan jeg sende billeder af det..
Knus mia.

Anmeld

25. marts 2012

Mivsen

GønskE skriver:

Hej

Hey.. Jeg har noget tøj i de str.. Både Hummel, hollys, hm og andre mærker, noget brugt og meget aldrig brugt kun vasket..
Ved ikke om du har en mail, så kan jeg sende billeder af det..
Knus mia.

Anmeld

25. marts 2012

Mivsen

th skriver:

Hov en fejl

Anmeld

26. marts 2012

GønskE

th skriver:

Er jeg, så må du meget gerne :-)

Anmeld

26. marts 2012

th

GønskE skriver:

Er jeg, så må du meget gerne :-)

https://www.baby.dk/debat/166427pi1/toej--drenge/01 -aar-5680-hummel-katvig-smaafolk--meget-mere.aspx# GoToMessage har rettet i det. der er hvad jeg har i 56-68 og så har jeg noget i 50, men skal lige finde trådene igen

Anmeld

26. marts 2012

GønskE

th skriver:

https://www.baby.dk/debat/166427pi1/toej--drenge/01 -aar-5680-hummel-katvig-smaafolk--meget-mere.aspx# GoToMessage har rettet i det. der er hvad jeg har i 56-68 og så har jeg noget i 50, men skal lige finde trådene igen

Er der alt tilbage som på billederne? Og hvad tænker du af pros? Skriv pb :-)

Anmeld

28. marts 2012

Piva

GønskE skriver:

Hej

Mangler du stadig? Måske jeg har noget.

Anmeld

28. marts 2012

JonTri

GønskE skriver:

Hej

Jeg har en del til salg. Du kan kigge under mine oprettede debatter:-). Kan også uploade i din tråd senere ( er på mobil). 

Det kommer fra røgfrit hjem og er i pæn stand! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.