Bryst vs. flaske - del 2 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bryst vs flaske

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.391 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

anynom

Jeg blev gjort opmærksom på (af flere af jer), at jeg manglede en svarmulighed i denne tråd https://www.baby.dk/debat/166333pi5/amning/bryst-vs -flaske--laes-venligst-indlaegget-foer-du-svarer.a spx#GoToMessage, og det beklager jeg selvfølgelig Det gik vist lidt stærkt.

Så her er en ny afstemning, med tilføjede svarmuligheder, håber stadig I vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

L&V

JulieWH skriver:

Jeg blev gjort opmærksom på (af flere af jer), at jeg manglede en svarmulighed i denne tråd https://www.baby.dk/debat/166333pi5/amning/bryst-vs -flaske--laes-venligst-indlaegget-foer-du-svarer.a spx#GoToMessage, og det beklager jeg selvfølgelig Det gik vist lidt stærkt.

Så her er en ny afstemning, med tilføjede svarmuligheder, håber stadig I vil svare

Jeg ammede i 3-4 måneder så ammede og suplerede jeg 1månede og nu er det kun mme og mos Så vi har prøvet det hele

Anmeld

25. marts 2012

Ellie79

Dejligt den lige blev opdateret, vi er jo nogen der ammer og vores barn har det godt med det og føler sin kurve

Anmeld

25. marts 2012

anynom

AnjaB skriver:

Dejligt den lige blev opdateret, vi er jo nogen der ammer og vores barn har det godt med det og føler sin kurve

Anmeld

25. marts 2012

lycly

Jeg har stemt "giver kun mme - og er ked af det", men det er altså ikke fordi jeg STADIG er ked af det, min datter er 8 mdr nu Men dengang jeg gik over til mme var jeg rigtig ked af det. Jeg ville så gerne amme (og ville stadig ønske at jeg havde kunne amme) men jeg havde desværre ikke nok til at mætte hende. Og det nyttede ikke at supplere, for til sidst foretrak hun flasken - det gik hurtigere! Jeg blev dog hurtigt glad for beslutningen, for hun blev et helt andet barn, hun var meget gladere

Anmeld

25. marts 2012

Musen5

Jeg må ærligt indrømme at jeg har stemt blankt.

Min store pige blev ammet i 3 mdr og da jeg fik nældefeber rød hun på MME hvilket virkede fin.

Begge mine drenge er røget på MME efter de første 3-4 uger da de havde så høj fødselsvægt at jeg slet ikke kunne få amningen op (4680g og 4860g)

Lillepigen ammede jeg fuldt indtil hun begyndte med grød da hun var 4½ mdr. Jeg ammer stadig morgen og aften, men vil gerne stoppe da der er kommet tænder og hun finder det hyle morsomt at bide. Jeg vil helst undgå MME med hende så jeg skal finde ud af hvornår jeg kan stoppe med at amme UDEN at hun skal have MME.

Så da jeg sys vi faldt lidt udenfor kategori stemte jeg blankt

/Mette

Anmeld

25. marts 2012

isabellasmor

AnjaB skriver:

Anmeld

25. marts 2012

morbibi

JulieWH skriver:

Jeg har stemt blankt denne her gang, for jeg har ammet og supleret og kun mme og fuld amning og det har været forskelligt, om barnet har taget på, fuldt sin kurve eller ej
Men jeg ammer helst, men ikke for hver en pris

Anmeld

25. marts 2012

Ka+Ma=Be

JulieWH skriver:

Jeg har stemt, at jeg ammer og han følger sin kurve!  

Held og lykke med opgaven

Anmeld

25. marts 2012

Ka+Ma=Be

Musen5 skriver:

Jeg må ærligt indrømme at jeg har stemt blankt.

Min store pige blev ammet i 3 mdr og da jeg fik nældefeber rød hun på MME hvilket virkede fin.

Begge mine drenge er røget på MME efter de første 3-4 uger da de havde så høj fødselsvægt at jeg slet ikke kunne få amningen op (4680g og 4860g)

Lillepigen ammede jeg fuldt indtil hun begyndte med grød da hun var 4½ mdr. Jeg ammer stadig morgen og aften, men vil gerne stoppe da der er kommet tænder og hun finder det hyle morsomt at bide. Jeg vil helst undgå MME med hende så jeg skal finde ud af hvornår jeg kan stoppe med at amme UDEN at hun skal have MME.

Så da jeg sys vi faldt lidt udenfor kategori stemte jeg blankt

/Mette

Jeg ved godt det lyder lidt angrebsagtigt, men det er slet ikke sådan ment Men hvordan kan fødselsvægten være en "undskyldning" for mislykket amning? Er det fordi de skal have mere mad end andre børn?

Jeg spørger bare af nysgerrighed, da jeg selv fødte en stor dreng på 4330 g og heldigvis aldrig selv har haft problemer med mælken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.