Ikea højstol ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

An&Jo

Albatrods. skriver:

Ok super .. læste lige, at den ikke må bruges som hverdagsstol da der ikke er fodstøtte på jo

hvor har du læst det henne??

Det er jo ikke fordi de sidder der i flere timer, og jeg har aldrig haft andre stole til min dreng.. Han er 2 år om knap 2 uger, og han har siddet i sin ikea stol siden han var 5 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Albatrods.

An&Jo skriver:

hvor har du læst det henne??

Det er jo ikke fordi de sidder der i flere timer, og jeg har aldrig haft andre stole til min dreng.. Han er 2 år om knap 2 uger, og han har siddet i sin ikea stol siden han var 5 mdr..

Læste det i et baby blad hvor den har vundet sådan noget "bedst til prisen" der står at det er en super god stol til baby, da den er nem og praktisk dog er stolen ikke til hverdags brug eftersom den ikke har fodstøtte :/

Anmeld

26. marts 2012

An&Jo

Albatrods. skriver:

Læste det i et baby blad hvor den har vundet sådan noget "bedst til prisen" der står at det er en super god stol til baby, da den er nem og praktisk dog er stolen ikke til hverdags brug eftersom den ikke har fodstøtte :/

Det tror jeg altså ikke du skal tage så tungt.. kender mange der bruger den stol til hverdagsbrug, og hvis den var så slem, så måtte de slet ikke sælge den..

Køb du den bare med ro i sindet, for baby sidder jo altså ikke deri ret lang tid af gangen.. det var noget andet hvis de skulle sidde der flere timer om dagen..

Anmeld

26. marts 2012

Albatrods.

An&Jo skriver:

Det tror jeg altså ikke du skal tage så tungt.. kender mange der bruger den stol til hverdagsbrug, og hvis den var så slem, så måtte de slet ikke sælge den..

Køb du den bare med ro i sindet, for baby sidder jo altså ikke deri ret lang tid af gangen.. det var noget andet hvis de skulle sidde der flere timer om dagen..

Ja, det tænker jeg også ..

Jeg tænker også, at de desuden slet ikke bruger fodstøtte før de er ældre altså. altså man bruger jo ikke ligesom fodstøtte det første år af sit liv.

Anmeld

26. marts 2012

An&Jo

Albatrods. skriver:

Ja, det tænker jeg også ..

Jeg tænker også, at de desuden slet ikke bruger fodstøtte før de er ældre altså. altså man bruger jo ikke ligesom fodstøtte det første år af sit liv.

jeg har faktisk været glad for der ingen fodstøtte er..

jeg har en veninde som har en stokke stol og der lærte barnet meget hurtigt at kravle ud af den fordi det jo kunne bruge fødderne til at støtte med

Anmeld

26. marts 2012

Albatrods.

An&Jo skriver:

jeg har faktisk været glad for der ingen fodstøtte er..

jeg har en veninde som har en stokke stol og der lærte barnet meget hurtigt at kravle ud af den fordi det jo kunne bruge fødderne til at støtte med

Ja, det kan der være noget om ..

Ikke særlig praktisk !

Anmeld

26. marts 2012

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Albatrods. skriver:

Ja, det kan der være noget om ..

Ikke særlig praktisk !

Mht. det med den manglende fodstøtte... det er fordi det ikke er særlig behageligt for barnet at sidde uden fodstøtte. Prøv selv at sætte jer på f.ex køkkenbordet med fødderne dinglende ned uden noget støtte... ikke særlig behageligt i længere tid

Anmeld

26. marts 2012

Albatrods.

Rikke skriver:

Mht. det med den manglende fodstøtte... det er fordi det ikke er særlig behageligt for barnet at sidde uden fodstøtte. Prøv selv at sætte jer på f.ex køkkenbordet med fødderne dinglende ned uden noget støtte... ikke særlig behageligt i længere tid

Det var sådan noget jeg tænkte, men det første år bruger de vel ikke en sådan fodstøtte ?

Anmeld

26. marts 2012

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Albatrods. skriver:

Det var sådan noget jeg tænkte, men det første år bruger de vel ikke en sådan fodstøtte ?

Hmm... aner det ikke  Men håber du finder en løsning

Anmeld

26. marts 2012

Albatrods.

Rikke skriver:

Hmm... aner det ikke  Men håber du finder en løsning

tak (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.