Ikea højstol ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.256 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Albatrods.

Hejsa ..

Nogne der har erfaring med Ikea højstol Antilop ?? min datter er 5 mdr. og skal gerne kunne sidde i den og spise, det går fint i min søsters trip trap med indsats, men hvis man tilkøber støtte pude til den fra Ikea vil den så stadig blive for stor eller hvad tænker i ?

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

An&Jo

Albatrods. skriver:

Hejsa ..

Nogne der har erfaring med Ikea højstol Antilop ?? min datter er 5 mdr. og skal gerne kunne sidde i den og spise, det går fint i min søsters trip trap med indsats, men hvis man tilkøber støtte pude til den fra Ikea vil den så stadig blive for stor eller hvad tænker i ?

Maria

jeg har brugt den siden han kunne sidde selv, og jeg startede med at have den der pude i..

Så jeg vil mene at din datter sikkert os kan bruge den, så længe der er pude deri..

Anmeld

25. marts 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vores søn bruger den med en ekstra pude i ryggen da han er tynd og stadigvæk laver pludselig kast bagud så for at undgå at han slå hovedet på plastikryggen.

Han ELSKER at sidde i den med lidt legetøj spændt fast foran ham og synes også det er sjovt at sidde der og få sin grød...

Det gode ved puden til stolen er at den kan tåle 60 vask samt tørretumbling sammen med resten af hans tøj så efter en omgang grød er det bare lige ind i maskinen uden bekymringer

Anmeld

25. marts 2012

Maja88

jeg vil klart anbefale den.. min datter har brugt den fra 5 måneder og hun kunne først sidde i sin leander stol med 8 måneder,, men i IKEA s sad hun super godt

Anmeld

25. marts 2012

modesty

Baby må tidligst sidde i højstol fra 6 måneder, og da kun i korte perioder under måltid.

Anmeld

25. marts 2012

Zeus

modesty skriver:

Baby må tidligst sidde i højstol fra 6 måneder, og da kun i korte perioder under måltid.

Men, babyer må heller ikke sidde i en skråstol og spise

Og skulle man tage et valg, så ville jeg til enhver tid hellere bruge højstol end skråstol..

Anmeld

25. marts 2012

Janni.

Kan varmt anbefale ikea stolen. Vi har den med rundt til familien da den er nem at pakke ned.
Vi bruger selvfølgelig også i hverdagen ved siden af en anden højstol.

Anmeld

26. marts 2012

Albatrods.

An&Jo skriver:

jeg har brugt den siden han kunne sidde selv, og jeg startede med at have den der pude i..

Så jeg vil mene at din datter sikkert os kan bruge den, så længe der er pude deri..

Ok super .. læste lige, at den ikke må bruges som hverdagsstol da der ikke er fodstøtte på jo

Anmeld

26. marts 2012

Albatrods.

Maja88 skriver:

jeg vil klart anbefale den.. min datter har brugt den fra 5 måneder og hun kunne først sidde i sin leander stol med 8 måneder,, men i IKEA s sad hun super godt

også selvom det er uden fodstøtte ? :/ læste lige et sted at det ikke var særlig godt

Anmeld

26. marts 2012

Albatrods.

Wampires skriver:

vores søn bruger den med en ekstra pude i ryggen da han er tynd og stadigvæk laver pludselig kast bagud så for at undgå at han slå hovedet på plastikryggen.

Han ELSKER at sidde i den med lidt legetøj spændt fast foran ham og synes også det er sjovt at sidde der og få sin grød...

Det gode ved puden til stolen er at den kan tåle 60 vask samt tørretumbling sammen med resten af hans tøj så efter en omgang grød er det bare lige ind i maskinen uden bekymringer

Det lyder rigtig godt, tænker mere på det med fodstøtten som jeg læste ikke var så godt .. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.