Nattøj og undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Pige2009

LouiseVous skriver:

Astrid har to-delt nattøj/ pyjamas. Men hendes mormor vil så gerne det snart er natkjoler. Det er jeg dog ikk enig i
Hun har to-delt undertøj på om dagen, og smutter selv på potten (herhjemme), alle andre steder sidder hun på toilettet..
Har kun ble på om natten..

Er af samme mening som dig. Synes Laura er alt for lille til natkjole

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Tona

Baagøe skriver:

Hej alle.

Laura er nu ved at være i den alder, hvor hun så småt er begyndt at sige til, når hun skal på toilettet. I den forbindelse viljeg også gerne udfase hendes bodyer og heldragter, som hun hidtil har brugt til at sove i og udskifte med undertøj og nattøj.

Hvilket nattøj og undertøj har jeres tumlingetøser?

Amanda bruger somme tider natdragt og body, men når hun har nattøj som du beskriver på, så er det undertrøje stukket ned i underbukser og så pyjamas i 2 dele  Hun har et par natkjoler som jeg tænker at bruge her til sommer også i stedet for pyjamas når det er rigtig varmt

Dog vil jeg sige at jeg er glad for body'er også, for når hun så sidder på potten, så kan jeg lige tage og knappe den del af body'en som normalt er mellem benene over hendes ene skulder. På den måde er der ikke noget som der ved et uheld glider ned og bliver tisset på. Jeg føler dog at natdragterne er blevet irriterende, for dem kan man ikke sådan lige få af hurtigt på samme måde som lige at trække et par bukser ned.

Anmeld

25. marts 2012

4kløver

Baagøe skriver:

Det hjælper alligevel heller ikke at presse på

Mon ikke det hjælper når hun ser de andre børn går på wc. Hun starter måske her den 1/4 i dp skal ringe i morgen og høre hvor hun ligger..

Anmeld

25. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Er af samme mening som dig. Synes Laura er alt for lille til natkjole

Anmeld

25. marts 2012

trunte89

Da hun stadig brugte ble købte vi undertøj i Name it. Især deres underbukser er gode unden på en ble.
Nu hvor hun ikke bruger ble mere køber jeg undertøj i h&m, det er bare super! Nattøj køber jeg i h&m, bilka eller føtex.
Men Nu er hun begyndt selv helst at ville have natdragt fremfor 2 delt. Er bare ikke til at finde i hendes størrelse.

Anmeld

25. marts 2012

bullerbassen

Nu harcjeg godt nok en dreng men vi har undertøj fra 808 lækkert, samt fra h&m , og lidt fra Bilka.

Nattøj har jeg syet 2 delt til ham.

Anmeld

28. marts 2012

Pige2009

Amandas-mor skriver:

Amanda bruger somme tider natdragt og body, men når hun har nattøj som du beskriver på, så er det undertrøje stukket ned i underbukser og så pyjamas i 2 dele  Hun har et par natkjoler som jeg tænker at bruge her til sommer også i stedet for pyjamas når det er rigtig varmt

Dog vil jeg sige at jeg er glad for body'er også, for når hun så sidder på potten, så kan jeg lige tage og knappe den del af body'en som normalt er mellem benene over hendes ene skulder. På den måde er der ikke noget som der ved et uheld glider ned og bliver tisset på. Jeg føler dog at natdragterne er blevet irriterende, for dem kan man ikke sådan lige få af hurtigt på samme måde som lige at trække et par bukser ned.

Helt enig med dig og jeg gør det samme. Men synes dog stadig hun er for lille til natkjole Hvor gammel er hun?

Anmeld

28. marts 2012

Pige2009

4kløver skriver:

Mon ikke det hjælper når hun ser de andre børn går på wc. Hun starter måske her den 1/4 i dp skal ringe i morgen og høre hvor hun ligger..

Bliver spændende

Anmeld

28. marts 2012

4kløver

Baagøe skriver:

Bliver spændende

Ja denne gang var vi heldig at få en tæt på.
Sidst var det i korup.

Anmeld

28. marts 2012

Tona

Baagøe skriver:

Helt enig med dig og jeg gør det samme. Men synes dog stadig hun er for lille til natkjole Hvor gammel er hun?

Hun er 14 mdr

Er det pga kulde at du tænker at hun er for lille, fordi hun sparker dynen af? Amanda har fået en sovepose, som hun sover indendørs i, så hendes ben er dækket ligemeget hvad. Men jeg ville også kun bruge natkjole til hvis det bliver hedebølge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.