Nattøj og undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.208 visninger
36 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

Pige2009

Hej alle.

Laura er nu ved at være i den alder, hvor hun så småt er begyndt at sige til, når hun skal på toilettet. I den forbindelse viljeg også gerne udfase hendes bodyer og heldragter, som hun hidtil har brugt til at sove i og udskifte med undertøj og nattøj.

Hvilket nattøj og undertøj har jeres tumlingetøser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

4kløver

Xenyas far er vild med prinsesser pt så det har hun.. Hun har haft undertøj længe og bliver tosset vis jeg tager body. Men wc vil hun ikke så jeg glæder mig til sommer hvor hun kan gå uden ble i haven og håber så at hun vil begynde at sige til..

Anmeld

24. marts 2012

Pige2009

4kløver skriver:

Xenyas far er vild med prinsesser pt så det har hun.. Hun har haft undertøj længe og bliver tosset vis jeg tager body. Men wc vil hun ikke så jeg glæder mig til sommer hvor hun kan gå uden ble i haven og håber så at hun vil begynde at sige til..

Det er også mest, når hun skal lave stort, at hun siger til. Sjældent når hun skal tisse, men hun tisser af og til på toilettet, hvis hun skal i bad samtidig

Anmeld

24. marts 2012

4kløver

Baagøe skriver:

Det er også mest, når hun skal lave stort, at hun siger til. Sjældent når hun skal tisse, men hun tisser af og til på toilettet, hvis hun skal i bad samtidig

Bare hun ville det. Men vil bare ikke på det wc. Så vi venter bare.

Anmeld

24. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Astrid har to-delt nattøj/ pyjamas. Men hendes mormor vil så gerne det snart er natkjoler. Det er jeg dog ikk enig i
Hun har to-delt undertøj på om dagen, og smutter selv på potten (herhjemme), alle andre steder sidder hun på toilettet..
Har kun ble på om natten..

Anmeld

24. marts 2012

132319

Nu har jeg godt nok en dreng som har været blefri længe men inden han blev det og nu, køber jeg undertøj i Tøj & Sko. De har det af og til sat ned til 10 kr pr. del og det er faktisk rigtig lækkert og fint undertøj.

Jeg nægter at give 100 kr for et par underbukser som han alligevel har på under tøjet 

Anmeld

24. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da thea smed bleen sidste år gik vi helt over til 2 delt undertøj og nattøj. Vi bruger meste det fra Bilka, de ha nemlig tit undertøj til 10 kr pr del og det er fin kvalitet! Vh stine

Anmeld

25. marts 2012

klmf

Vi køber 2delt undertøj og 2delte pyjamaser i Bilka, NameIt eller Brugsen. Så et sæt undertøj fra Småfolk til den nette sum af 299,- Det bliver så en kold dag i helvede før jeg køber undertøj til den pris

Anmeld

25. marts 2012

Caroline86

Her bruger Laura både det ene og det andet og hun når alligevel at få tøjet af så hun kan nå på toilettet - både stort og småt

Men jeg finder det meste af hendes 2-delte (både under- og nattøj) i h&m

Anmeld

25. marts 2012

Pige2009

4kløver skriver:

Bare hun ville det. Men vil bare ikke på det wc. Så vi venter bare.

Det hjælper alligevel heller ikke at presse på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.