sne190810 skriver:
Hmm :/ Det var da en dårlig oplevelse.
Hvordan kan det være?
Jeg har selv ringet derind en gang, men der blev jeg sendt direkte videre til vagtlægen .. Så jeg har ikke så meget erfaring selv med den tlf 
Jeg ringede til dem fordi min søn havde diarre på 4 uge, havde tabt 1,8kg og spiste næsten intet, så ville høre om de vidste hvad jeg skulle gøre. Sygeplejesken jeg fik fat i begyndte at snakke om kostvejledning og sundhedsplejeske og jeg ved ikke hvad og ja, jeg blev noget forvirret og endnu mere bekymret, da jeg jo ikke mente der var noget i vejen med det mad han fik og som jeg fortalte sygeplejesken havde den børnlæge, da havde tilset ham et par uger inden vejledt mig i at han skulle have lov og lyst spise og det var det han gjorde.
Men han mente fejlen lå i kosten og at han skulle gå til noget vægtvejning hos egen læge- men problemet var jo diarre.
Men ringede faktisk til dem her til morgen, de mente at det var en forkøelse som bare ikke gav snotnæse og at vi skulle ringe til egen læge en af de nærmeste dag hvis det forsatte eller han fik mere 38 i temp.
Anmeld