Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nej jeg spiser det heller, men det er jo egentlig bare en skorpe, efter det har været i ovnen. Så synes ikke der er noget "ulækkert" ved det. Ren rutine, at jeg fjerner det
/Fenja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Et lørdags-spørgsmål fra mig Spiser i det øverste på leverpostejen, jeg kan ikke huske hvad det hedder, skindet?
Et lørdags-spørgsmål fra mig
Spiser i det øverste på leverpostejen, jeg kan ikke huske hvad det hedder, skindet?
Haha hvor er det sjovt med denne afstemning for det er nemlig lige præcis noget af det jeg ikke gør. Jeg graver under skorpen og spiser det indenunder. Jeg vil helst have helt skorpefri leverpostej.
Jeg har det med på brødet når jeg spiser leverståhej mad. Det skal dog "blandes" ind i selve leverståhejen når det bliver smurt på brødet
Maja_4000 skriver: Selvfølgelig Men hvad er det der er ulækkert ved det ?
Selvfølgelig Men hvad er det der er ulækkert ved det ?
Jeg har ikke skrevet at det er ulækkert, men jeg spiser det bare ikke... Jeg bryder mig ikke om det
isabellamor skriver: Haha hvor er det sjovt med denne afstemning for det er nemlig lige præcis noget af det jeg ikke gør. Jeg graver under skorpen og spiser det indenunder. Jeg vil helst have helt skorpefri leverpostej.
Haha ja, det er lidt sjovt at se hvad folk gør
AalborgPigen skriver: Kun på varm leverpostej Og ikke kold.. Syntes det er klamt på en kold
Kun på varm leverpostej Og ikke kold.. Syntes det er klamt på en kold
Sjovt nok kan jeg også spise det på en varm leverpostej
Nixen ..
Skraber altid ind under det
Kan huske da jeg var lille , der skældte min bedstemor mig ud fordi jeg gjorde det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128