Det øverste på leverpostejen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2012

Muhmi

K&S skriver:

Nope :-( og jeg kan godt finde på at skrabe ind under og manden hader, når jeg gør det :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Maja_4000

Ej , det forstår jeg virkelig ikke .. Jeg kender sgu ikke nogle som ikke spiser det

Spiser i så heller ikke toppen af et franskbrød / farsbrød / alt muligt andet som bliver bagt i ovnen ? 

Anmeld

24. marts 2012

FrkT

Maja_4000 skriver:

Ej , det forstår jeg virkelig ikke .. Jeg kender sgu ikke nogle som ikke spiser det

Spiser i så heller ikke toppen af et franskbrød / farsbrød / alt muligt andet som bliver bagt i ovnen ? 

Jeg kan virkelig heller ikke set det ulækre i det. Tværtimod er det jo det der gør det sidste gode ved leverpostejen 

Anmeld

24. marts 2012

Maja_4000

FrkT skriver:

Jeg kan virkelig heller ikke set det ulækre i det. Tværtimod er det jo det der gør det sidste gode ved leverpostejen 

Nemlig De der leverpostejer hvor der er mast et paplåg ned i den , så den ikke har den der overflade er bare helt forkerte :b

Anmeld

24. marts 2012

FrkT

Maja_4000 skriver:

Nemlig De der leverpostejer hvor der er mast et paplåg ned i den , så den ikke har den der overflade er bare helt forkerte :b

Nemlig!

Anmeld

24. marts 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Heldigvis bestemmer man da selv om man vil spise det eller ej 

Anmeld

24. marts 2012

Kris89

hmm. jeg sys det er det bedste ved en leverpostej

så må vidst være mærkelig

Anmeld

24. marts 2012

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Heldigvis bestemmer man da selv om man vil spise det eller ej 

Selvfølgelig Men hvad er det der er ulækkert ved det ?

Anmeld

24. marts 2012

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Et lørdags-spørgsmål fra mig 

Spiser i det øverste på leverpostejen, jeg kan ikke huske hvad det hedder, skindet?

Kun på varm leverpostej Og ikke kold.. Syntes det er klamt på en kold

Anmeld

24. marts 2012

morbibi

Babymor2010 skriver:

Et lørdags-spørgsmål fra mig 

Spiser i det øverste på leverpostejen, jeg kan ikke huske hvad det hedder, skindet?

Selvfølgelig spiser jeg da skorpen, som var det en kage eller et rugbrød. Det er jo det samme på leverpostej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.