Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
K&S skriver: Nope :-( og jeg kan godt finde på at skrabe ind under og manden hader, når jeg gør det :-)
Nope :-( og jeg kan godt finde på at skrabe ind under og manden hader, når jeg gør det :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej , det forstår jeg virkelig ikke .. Jeg kender sgu ikke nogle som ikke spiser det
Spiser i så heller ikke toppen af et franskbrød / farsbrød / alt muligt andet som bliver bagt i ovnen ?
Maja_4000 skriver: Ej , det forstår jeg virkelig ikke .. Jeg kender sgu ikke nogle som ikke spiser det Spiser i så heller ikke toppen af et franskbrød / farsbrød / alt muligt andet som bliver bagt i ovnen ?
Jeg kan virkelig heller ikke set det ulækre i det. Tværtimod er det jo det der gør det sidste gode ved leverpostejen
FrkT skriver: Jeg kan virkelig heller ikke set det ulækre i det. Tværtimod er det jo det der gør det sidste gode ved leverpostejen
Nemlig De der leverpostejer hvor der er mast et paplåg ned i den , så den ikke har den der overflade er bare helt forkerte :b
Maja_4000 skriver: Nemlig De der leverpostejer hvor der er mast et paplåg ned i den , så den ikke har den der overflade er bare helt forkerte :b
Nemlig!
Heldigvis bestemmer man da selv om man vil spise det eller ej
hmm. jeg sys det er det bedste ved en leverpostej
så må vidst være mærkelig
Babymor2010 skriver: Heldigvis bestemmer man da selv om man vil spise det eller ej
Selvfølgelig Men hvad er det der er ulækkert ved det ?
Babymor2010 skriver: Et lørdags-spørgsmål fra mig Spiser i det øverste på leverpostejen, jeg kan ikke huske hvad det hedder, skindet?
Et lørdags-spørgsmål fra mig
Spiser i det øverste på leverpostejen, jeg kan ikke huske hvad det hedder, skindet?
Kun på varm leverpostej Og ikke kold.. Syntes det er klamt på en kold
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128