Hmm nogen der har en god idé til overtøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2012

kitra

Amandas-mor skriver:

Du kunne kigge i genbrug, eller lave en tråd herinde om at du søger en brugt til en billig penge måske?  Jeg har set dem i en butik nede i byen her hvor jeg bor, men jeg ved ikke hvad de koster.

Min egen datter har en fleece-dragt med og regntøj og så har hun flyverdragt og vinterjakke og overgangsjakke med og så regner jeg med at dp kan få noget ud af det  

jeg har kigget med lys og lygte eller hvad man nu siger  i genbrug i området men der har ikke været noget. jeg overvejer at købe et sæt termotøj og se om det er godt nok ellers er det jo ikke den store invistering hvis det ikke dur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

kitra

132319 skriver:

Hvilken str. bruger din datter?

jamen hun er så småt begynt at komme i str 80 men det er meget forskelligt med mærkerne for hun er også i str 74. men hun har en varm fleece flyverdragt i str 80 der er for lille og en tynd fleece flyverdragt str 86 der er alt for stor  det er derfor jeg ikke er så tosset med at købe dyrt over nettet til hende

Anmeld

24. marts 2012

132319

jamen hun er så småt begynt at komme i str 80 men det er meget forskelligt med mærkerne for hun er også i str 74. men hun har en varm fleece flyverdragt i str 80 der er for lille og en tynd fleece flyverdragt str 86 der er alt for stor  det er derfor jeg ikke er så tosset med at købe dyrt over nettet til hende

Jeg har en termodragt i str. 74 til salg, som jeg synes er lidt til den store side.

Kan du evt. måle indvendig benlængde på den dragt du har, så kan vi se om hun kan passe den

Anmeld

24. marts 2012

kitra

132319 skriver:

Jeg har en termodragt i str. 74 til salg, som jeg synes er lidt til den store side.

Kan du evt. måle indvendig benlængde på den dragt du har, så kan vi se om hun kan passe den

hehe jeg har lige sendt dig en besked om det samme  så lige du havde en dragt til salg. men jeg må lige ha taget nogle mål og vende tilbage for den ser fin ud

Anmeld

24. marts 2012

132319

kitra skriver:

hehe jeg har lige sendt dig en besked om det samme  så lige du havde en dragt til salg. men jeg må lige ha taget nogle mål og vende tilbage for den ser fin ud

Ok, hvis du måler så kan jeg lige sammenligne med den jeg har

Anmeld

25. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

kitra skriver:

okay dem har jeg aldrig set, nogen der ved hvor man kan købe dem i en fysisk butik jeg vil helst ikke købe over nettet da hun er lidt svær at købe tøj til i str, hun er lidt lille af str 

Jeg har set begge dele i babysam.

Anmeld

25. marts 2012

Lone Jakobsen

jeg tænker at hvis du har et 2 delt termo sæt og så regntøj hvor der er smækbukser til, så burde dp. ku holde dit barn varmt og tørt.

ingen tvivl om at et helt sæt ville være det bedste, men det andet kan sagtens fungere uden problemer.

Anmeld

25. marts 2012

kitra

Lone Jakobsen skriver:

jeg tænker at hvis du har et 2 delt termo sæt og så regntøj hvor der er smækbukser til, så burde dp. ku holde dit barn varmt og tørt.

ingen tvivl om at et helt sæt ville være det bedste, men det andet kan sagtens fungere uden problemer.

ja men jeg har ikke regntøj til tøsen endnu så det skal jeg også ha fat i  men jeg må se hvad jeg finder ud af men tak for svar

Anmeld

25. marts 2012

Lone Jakobsen

kitra skriver:

ja men jeg har ikke regntøj til tøsen endnu så det skal jeg også ha fat i  men jeg må se hvad jeg finder ud af men tak for svar

ja det er i hvert fald ikke nemt at undvære

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.