Hmm nogen der har en god idé til overtøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. marts 2012

kitra

Ja spørgsmålet er hvad giver jeg min 1 årig datter på af overtøj nu her. min dagplejer har bedt om noget andet end hendes tykke flyverdragt til når vejret er godt min store pige på 2 år har et sæt termotøj men det synes jeg måske ikke er så smart til den bette da det er to delt, hun er begyndt at gå men kravler stadig meget. Jeg har sådan nogle fleece dragter og nogen der er lidt tyndere men de er jo ikke vindtætte så de er jo nok lige lidt for kolde endnu men hvad kan man så få til dem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

kitra

slet ingen gode ideer????

Anmeld

24. marts 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg kigger lige med

Anmeld

24. marts 2012

Rikke, Liam & Linus

Der findes også dragter i samme materiale som termosættene.

Se f.eks. her:

http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=220&products_id=15162

Ellers er der jo også en heldragt i softshell. Min søn bruger i øjeblikket en fleecetrøje med softshell udover. Det er perfekt til årstiden, og softshell er samtidig vandtæt.

http://www.laerkeoglillebror.dk/fuchsia-farvet-pige-softshell-dragt-med-aftagelig-haette-fra-danefae.html

Anmeld

24. marts 2012

B&J

jamen du kan sagten købe termo tøj i hel dragt også 

viser dig lige en blå der er også andre farver

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2012

kitra

Rikke&Liam skriver:

Der findes også dragter i samme materiale som termosættene.

Se f.eks. her:

http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=220&products_id=15162

Ellers er der jo også en heldragt i softshell. Min søn bruger i øjeblikket en fleecetrøje med softshell udover. Det er perfekt til årstiden, og softshell er samtidig vandtæt.

http://www.laerkeoglillebror.dk/fuchsia-farvet-pige-softshell-dragt-med-aftagelig-haette-fra-danefae.html

okay dem har jeg aldrig set, nogen der ved hvor man kan købe dem i en fysisk butik jeg vil helst ikke købe over nettet da hun er lidt svær at købe tøj til i str, hun er lidt lille af str 

Anmeld

24. marts 2012

Tona

kitra skriver:

Ja spørgsmålet er hvad giver jeg min 1 årig datter på af overtøj nu her. min dagplejer har bedt om noget andet end hendes tykke flyverdragt til når vejret er godt min store pige på 2 år har et sæt termotøj men det synes jeg måske ikke er så smart til den bette da det er to delt, hun er begyndt at gå men kravler stadig meget. Jeg har sådan nogle fleece dragter og nogen der er lidt tyndere men de er jo ikke vindtætte så de er jo nok lige lidt for kolde endnu men hvad kan man så få til dem 

Hvad med en termo-dragt? Evt med et sæt regntøj også hvis hun skal lege på jorden?

Anmeld

24. marts 2012

kitra

Amandas-mor skriver:

Hvad med en termo-dragt? Evt med et sæt regntøj også hvis hun skal lege på jorden?

ja men hvor køber man sådan en? Jeg har købt termo tøj til den store og det købte jeg i bilka og det fungere fint men hvad jeg kan se på de link´s der er smidt på tråden så koster en dragt omkring 300-400 kr og det synes jeg måske er lidt voldsomt for så kort tid, og hun vil jo ret sikkert ikke kunne passe det til efteråret 

Anmeld

24. marts 2012

Tona

kitra skriver:

ja men hvor køber man sådan en? Jeg har købt termo tøj til den store og det købte jeg i bilka og det fungere fint men hvad jeg kan se på de link´s der er smidt på tråden så koster en dragt omkring 300-400 kr og det synes jeg måske er lidt voldsomt for så kort tid, og hun vil jo ret sikkert ikke kunne passe det til efteråret 

Du kunne kigge i genbrug, eller lave en tråd herinde om at du søger en brugt til en billig penge måske?  Jeg har set dem i en butik nede i byen her hvor jeg bor, men jeg ved ikke hvad de koster.

Min egen datter har en fleece-dragt med og regntøj og så har hun flyverdragt og vinterjakke og overgangsjakke med og så regner jeg med at dp kan få noget ud af det  

Anmeld

24. marts 2012

132319

kitra skriver:

Hvilken str. bruger din datter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.