eg ville så gå den helt anden vej...
dvs altid gå med ham i hånden når i går.. og ikke havde vogn med.. han er så stor at han burde kunne gå ca 2 km selv... det kan dp her ude i den alder i hverfald.. og det er også det de forventer de kan når de starter i bh.
og time out ville jeg anskeffe..er han udviklet så meget at han kan resonere fra gang til gang.. at når jeg gør noget sjovt, nyligt opdaget, ser noget spændende.... skal jeg stoppe for ellers kommer jeg ind på en stol og sidde..
børn i den alder er impulsive.. de har ikke en stopklods, der siger ai det sku ikke så smart makker... eller jo de kan godt havde den.. men deres impulsivitet den er for stor endnu til de kan kontrolere det..
du har en negativ tilgang til ham, i dit ordbrug.. han prøver grænser af, han tester mig, han søger opmærksomhed osv..
når han nu tester dig når der er gæster, kunne det tænkes det var forde du "glemte " ham lidt eller udstålede at du ikke helt havde tid til.. så han derfor søger at få tid med dig...
og der er jo realt mange spændende ting når man er ude og gå.. gå på opdagelse i dem samme med ham, i stedet for at bind ham...
Anmeld