tioyv skriver:
jeg fødte d 29/2 men min lille pige ville ikk tage ordentlig fat i mit bryst heller ikk med suttebrik, natten til d 3/3 får hun flaske med mit udmalkede mælk på sygehuset, for hun skulle til og ha noget og spise da hun var begybdt og blive gul og sløv.. hun får mælk på flaske og spiser godt og det har vi fortsat med efter vi kom hjem, med at jeg har malket ud 5-6gange i døgnet og så givet hende på flaske da hun ikk vil tage ved mit bryst..
nå men nu er det så at det begynder og knibe med at jeg kan følge med, med den mængde hun spiser og det ender jo nok med at hun skal ha MME..
for det første så syns jeg det er noget rigtig LORT for og sige det lige ud så føler jeg mig som en fiasko fordi jeg ikk kan amme min datter og så heller ikk kan lave mælk nok til hende..
øv...
ved ikk hvorfor jeg er så "bange" for det MME, men det ender jo nok med at jeg må kaste håndklædet i ringen...
undskyld det blev nok lidt rodet det hele...
ved ikk helt hvad jeg ville med indlæget andet end og komme ud med det...

Du er bestemt ikke en fiasko. Du har gjort hvad du kunne og mere til!
Jeg bøjer mig i støvet for din viljestyrke! Hvis du stopper nu er der ingen der skal have lov at anklage dig for noget som helst!
Jeg forstår så godt at du er imod at mme, men det er altså en super god løsning, hvis det ikke er muligt at amme.
Du har - fordi du er en super mor, der vil dit barn det aller bedste - sørgeret for, ved at malke ud, at give dit barn, den vigtige råmælk, de gode antistoffer, og det bedste skud af vitaminer og mineraler, så dit barn er godt rustet.
Jeg synes at du med god samvittighed kan gå på mme, og klap dig selv på skulderen, for du har gjort det godt.
Snak med din SP om det kunne være en ide for jer at bruge det fra apoteket. Og som en anden skriver, så ring til en ammerådgiver, og snak med dem.