hvad skal man vælge? (hår)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Miss Juul

Lahn11 skriver:

men hvor længe holder det så med tape??  

Jeg kan ikke huske det desværre.. (nåede aldrig at få det i.. var pludselig gravid)

Men mener hun sagde at man skulle ha rykket det op hver anden måned og at det ville passe med at det var tid til at farve bund og klip osv. Men du må ikke hænge mig op på det...

Selve håret (hvis det er god kvalitet) Og man passer på det, kan vidst holde til et års tid hvor det så skal rykkes op jævnligt

Men det er jo forskelligt fra person til person -og jeg har desværre kun erfaring/prøvet med clips

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

baby012

Miss Juul skriver:

Jeg kan ikke huske det desværre.. (nåede aldrig at få det i.. var pludselig gravid)

Men mener hun sagde at man skulle ha rykket det op hver anden måned og at det ville passe med at det var tid til at farve bund og klip osv. Men du må ikke hænge mig op på det...

Selve håret (hvis det er god kvalitet) Og man passer på det, kan vidst holde til et års tid hvor det så skal rykkes op jævnligt

Men det er jo forskelligt fra person til person -og jeg har desværre kun erfaring/prøvet med clips

yder da som en mulighed for mig  

hvor meget skulle du give for det ?? 

Anmeld

26. marts 2012

Miss Juul

Lahn11 skriver:

yder da som en mulighed for mig  

hvor meget skulle du give for det ?? 

Åh jeg mener det var 3500 for hår og påsætning og så kan jeg så ikke huske hvad det ville koste i oprykning og farve hver anden måned.. Men der er vidst ret så stor forskel på hvad de forskellige frisøre tager for det!

Anmeld

26. marts 2012

Musen5

Aalexandra skriver:

Jeg har brugt extensions siden jeg var 13år og u bliver jeg 18 om et par måneder og jeg har prøvet clip on , hot fusion og fletninger hvor det bliver syet på. og jeg kan helt klart bedst lig fletningerne  og prisen er meget forskellig fra sted til sted og hvilken kvalitet håret er. 

Første gang fik jeg det lavet i kbh for 5000  og det synes jeg var alt for dyrt. Men nu får jeg det lavet til 1200-2300 i helsingør  og det holder ca 3 måneder .

Hvor i Helsingør?

Kommer derfra oprindeligt og skal derover i påsken... Så det kunne jo være man sku prøve det.

/Mette

Anmeld

26. marts 2012

.....

Jeg har prøvet extensions, der bliver syet på med fletninger.

Jeg har normalt til tykt hår, og man kunne slet ikke se at det var kunstigt. Men jeg blev træt af at have det i, efter to mdr. tror jeg.

Tog en evighed at føntørre det (25 min. cirka) , og så skulle man glatte det, så det matchede ind til dit eget hår.
Man skulle sætte det op i en knold hver nat, så det ikke blev kludret, og det gider jeg heller ikke i længden.
Det begyndte at filtre hele tiden, ved den mindste blæst til sidst, selvom jeg plejede mit hår.

Men jeg fortryder stadigvæk ikke at få det lavet. Så meget naturligt ud, og dem der ikke havde set mig i lang tid, troede at det var min ægte længde , og så gav det mig et helt nyt look, så det var fedt. Hvis jeg nogensinde skulle have lavet extensions igen, ville jeg nok vælge en anden metode..tror valget falder på clips on/off

Men det kostede cirka 2.400 kr. at få det lavet (inkl. ny hårfarve, 1 GHD shampoo, 1 GHD balsam, og en varmebeskyttende spray)

Anmeld

26. marts 2012

baby012

Strawberry skriver:

Jeg har prøvet extensions, der bliver syet på med fletninger.

Jeg har normalt til tykt hår, og man kunne slet ikke se at det var kunstigt. Men jeg blev træt af at have det i, efter to mdr. tror jeg.

Tog en evighed at føntørre det (25 min. cirka) , og så skulle man glatte det, så det matchede ind til dit eget hår.
Man skulle sætte det op i en knold hver nat, så det ikke blev kludret, og det gider jeg heller ikke i længden.
Det begyndte at filtre hele tiden, ved den mindste blæst til sidst, selvom jeg plejede mit hår.

Men jeg fortryder stadigvæk ikke at få det lavet. Så meget naturligt ud, og dem der ikke havde set mig i lang tid, troede at det var min ægte længde , og så gav det mig et helt nyt look, så det var fedt. Hvis jeg nogensinde skulle have lavet extensions igen, ville jeg nok vælge en anden metode..tror valget falder på clips on/off

Men det kostede cirka 2.400 kr. at få det lavet (inkl. ny hårfarve, 1 GHD shampoo, 1 GHD balsam, og en varmebeskyttende spray)

hvor fik du det lavet ?? 

synes ikke det lyder så dyrt det bliver nok tape jeg skal have lavet.. er frygtelig bange for at det kan ødelægge mit eget at få det syet på :/ 

Anmeld

26. marts 2012

Aalexandra

Musen5 skriver:

Hvor i Helsingør?

Kommer derfra oprindeligt og skal derover i påsken... Så det kunne jo være man sku prøve det.

/Mette

Butikken ligger ved siden af hobby og fritid, og det store p hus i bycentret Butikken hedder boutique yasmine og det er en afrikaner der ejer butikken. jeg er i hvertfald glad når jeg går derfra

Anmeld

26. marts 2012

.....

Lahn11 skriver:

hvor fik du det lavet ?? 

synes ikke det lyder så dyrt det bliver nok tape jeg skal have lavet.. er frygtelig bange for at det kan ødelægge mit eget at få det syet på :/ 

Fik det lavet i Sønderborg

Men extensions'ene har slet ikke ødelagt mit hår, synes jeg ikke..

Anmeld

26. marts 2012

Musen5

Aalexandra skriver:

Butikken ligger ved siden af hobby og fritid, og det store p hus i bycentret Butikken hedder boutique yasmine og det er en afrikaner der ejer butikken. jeg er i hvertfald glad når jeg går derfra

Oki.. så ved jeg lige præcis hvor det der.

Har overvejet at gå derind flere gange inden jeg flyttede fra byen

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.