hvad skal man vælge? (hår)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

baby012

ja, nu skal der altså ske noget nyt, så vil gerne have påsat noget hår. derfor kunne jeg godt tænke mig at høre lidt fra jer som har fået gjort det .. 

har før prøvet clip-on

men der er jo mange andre muligheder, ved man kan få det tapet, syet eller limet på.. men hvad er bedst ? hvad har i gode/dårlige erfaringer med? 

hvor meget gav i for det ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

tweety2060

Lahn11 skriver:

VTiTilVillTillaTilladTilladeja, nu skal der altså ske noget nyt, så vil gerne have påsat noget hår. derfor kunne jeg godt tænke mig at høre lidt fra jer som har fået gjort det .. 

har før prøvet clip-on

men der er jo mange andre muligheder, ved man kan få det tapet, syet eller limet på.. men hvad er bedst ? hvad har i gode/dårlige erfaringer med? 

Tillader mig at læse med på sidelinien... Har desværre ingen gode råd

Anmeld

23. marts 2012

merichs

Lahn11 skriver:

ja, nu skal der altså ske noget nyt, så vil gerne have påsat noget hår. derfor kunne jeg godt tænke mig at høre lidt fra jer som har fået gjort det .. 

har før prøvet clip-on

Vil sige at det afhænger af hvordan ens eget hår er og hvad man lige "er til". Der er delte meninger om hvorvidt de forskellige metoder skader håret, men min personlige mening er at så længe man plejer og passer det og ikke selv ekspermenterer med at pille det ud, så er det ikke så slemt ved håret.

Jeg er uddannet i hot fusion (altså hvor det bliver "limet") på og har også selv haft det i. Det fungerede fint i mit hår 

Anmeld

24. marts 2012

baby012

merichs skriver:

Vil sige at det afhænger af hvordan ens eget hår er og hvad man lige "er til". Der er delte meninger om hvorvidt de forskellige metoder skader håret, men min personlige mening er at så længe man plejer og passer det og ikke selv ekspermenterer med at pille det ud, så er det ikke så slemt ved håret.

Jeg er uddannet i hot fusion (altså hvor det bliver "limet") på og har også selv haft det i. Det fungerede fint i mit hår 

det er egentlig den metode jeg har hørt mest om ødelægger håret så det jo dejligt hvis den egentlig ikke er så slem..

er mmeget i tvivl om hvad der er bedst, tror dog ikke jeg tør at få det syet på :/  

Anmeld

24. marts 2012

Aalexandra

Lahn11 skriver:

har før prøvet clip-on

Jeg har brugt extensions siden jeg var 13år og u bliver jeg 18 om et par måneder og jeg har prøvet clip on , hot fusion og fletninger hvor det bliver syet på. og jeg kan helt klart bedst lig fletningerne  og prisen er meget forskellig fra sted til sted og hvilken kvalitet håret er. 

Første gang fik jeg det lavet i kbh for 5000  og det synes jeg var alt for dyrt. Men nu får jeg det lavet til 1200-2300 i helsingør  og det holder ca 3 måneder .

Anmeld

24. marts 2012

merichs

Lahn11 skriver:

det er egentlig den metode jeg har hørt mest om ødelægger håret så det jo dejligt hvis den egentlig ikke er så slem..

er mmeget i tvivl om hvad der er bedst, tror dog ikke jeg tør at få det syet på :/  

Det er som sagt en smagssag  Jeg har kun prøvet hot fusion og kan derfor ikke sige om jeg ville kunne lide andet bedre 

Anmeld

24. marts 2012

Miss Juul

Min frisør siger at tape er det mest skånsomme man kan få uanset hårtype..

Hun frarådede mog at få det flettet i eller det der hot et eller andet (den metode med totterne der bliver klemt fast om ens eget hår)Men jeg har så også sådan noget fint/skøbeligt hår der nemt knækker..

Anmeld

25. marts 2012

baby012

Miss Juul skriver:

Min frisør siger at tape er det mest skånsomme man kan få uanset hårtype..

Hun frarådede mog at få det flettet i eller det der hot et eller andet (den metode med totterne der bliver klemt fast om ens eget hår)Men jeg har så også sådan noget fint/skøbeligt hår der nemt knækker..

men hvor længe holder det så med tape??  

Anmeld

25. marts 2012

baby012

merichs skriver:

Det er som sagt en smagssag  Jeg har kun prøvet hot fusion og kan derfor ikke sige om jeg ville kunne lide andet bedre 

ja okay, og dit hår er ikke blevet grimt, tyndt eller andet ??  

Anmeld

25. marts 2012

merichs

Lahn11 skriver:

ja okay, og dit hår er ikke blevet grimt, tyndt eller andet ??  

Nej det synes jeg ikke. Jeg har så også et kæmpe hår, men om det har haft nogen betydning ved jeg ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.