gud ved om det er tilladt... :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

BellaT

Åh nej! Det er det værste! Har kun prøvet det to gange med vores første og kæresten måtte tage over og gøre ham og badekar osv ren. Jeg kan IKKE have det. Og er ellers ikke sart.

Jeg ville også plante hende på potten et godt stykke tid inden bad, hvis det var mig der skulle udsættes for det under hvert bad. Yyiiaaks! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
celkt skriver:

Ovenstående indlæg skal SELVFØLGELIG opfattes som humor, - bare sådan så vi er påd en sikre side... hehe

Jeg sad ellers og var helt oppe at ringe over, at du kunne finde på at tænke det - for selvfølgelig tog jeg dit indlæg seriøst

Jeg har aldrig selv haft det problem med min datter, men jeg har en veninde, der også er ved at prøve at udtænke kreative løsninger for at lukke for udtømningen under badet

Anmeld

23. marts 2012

Nattøs

Prøv at bade hende lige efter at hun har skidt. Så hun ille kommer i bad p fuld mave :-)

Anmeld

24. marts 2012

bullerbassen

Silas har lavet det samme nr et par gange

Ingen gode råd , lækkert er det ikke

Anmeld

24. marts 2012

celkt

Nattøs skriver:

Prøv at bade hende lige efter at hun har skidt. Så hun ille kommer i bad p fuld mave :-)

det gør jeg også... men nogengange glemmer jeg at tænke på det, og så er den sikker som amen i kirken...

Anmeld

25. marts 2012

Nattøs

celkt skriver:

det gør jeg også... men nogengange glemmer jeg at tænke på det, og så er den sikker som amen i kirken...

hehe så må du øve dig selv i at tage hende i bad lige efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.