gud ved om det er tilladt... :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. marts 2012

celkt

... at stoppe en korkprop op i min datters rumpe, før hun skal i badekarret?!?

Jeg er ved at være liiiiiiiidt træt af, at hun laver stort næsten hver eneste gang hun er i bad, - det er noget bvadr!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

celkt

Ovenstående indlæg skal SELVFØLGELIG opfattes som humor, - bare sådan så vi er påd en sikre side... hehe

Anmeld

23. marts 2012

Janni.

Ih det er så træls når de skider på det forkerte tidspunkt. Lol...

Min søn er begyndt at skide kl 2-3 stykker om natten?!? Ganske upraktisk synes jeg.

Anmeld

23. marts 2012

Janni.

celkt skriver:

Ovenstående indlæg skal SELVFØLGELIG opfattes som humor, - bare sådan så vi er påd en sikre side... hehe

Ingen tvivl herfra. 

Anmeld

23. marts 2012

birthee

celkt skriver:

Kender godt den følelse - nu har min datter kun gjort det én gang, men nøj det er klamt!!!  Hvad med badebleer en overgang? Så kan det være hun kommer over det stadie hvor hun gør det...

Anmeld

23. marts 2012

Tona

celkt skriver:

... at stoppe en korkprop op i min datters rumpe, før hun skal i badekarret?!?

Jeg er ved at være liiiiiiiidt træt af, at hun laver stort næsten hver eneste gang hun er i bad, - det er noget bvadr!!

Hvor gammel er din datter? Mere fordi jeg tænker på om det er muligt at sætte hende på potten inden hun skal i bad. Det gør jeg med Amanda og der har ikke været et uheld i lang tid nu

Anmeld

23. marts 2012

B&J

hihihiihihih sikke en bølle hun er... håber da snart hun stopper med det  for det er da ikke så sjovt for mor eller far men ja når man skal ja så skal man altså

har 7-9-13 kun prøvet det 2 gange

Anmeld

23. marts 2012

celkt

Amandas-mor skriver:

Hvor gammel er din datter? Mere fordi jeg tænker på om det er muligt at sætte hende på potten inden hun skal i bad. Det gør jeg med Amanda og der har ikke været et uheld i lang tid nu

hun er 14 mnd... så vi er ikke begyndt med pottetræning endnu...

Anmeld

23. marts 2012

Maja_4000

Haha Det tror jeg ikke det er

Vi har heldigvis ikke prøvet det endnu ! :b

Anmeld

23. marts 2012

Tona

celkt skriver:

hun er 14 mnd... så vi er ikke begyndt med pottetræning endnu...

Min datter er også 14 mdr. Det der er i det er at hvis du piller bleen af et barn og sætter det på en potte, så er der en god chance for at det vil tisse eller hvad det nu skal hvis det får lov at sidde lidt (max 5 min). Dermed undgår du at hun gør det i badet. Det er jo ikke pottetræning som sådan bare lige at gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.