Hvor meget laver I ad gangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Maja_4000

ano14316 skriver:

Microen er i hvertfald god til alm. grød.

JA jeg tror også det biver lidt træls.. jeg tror jeg hopper på den med at lave en masse forskelligt og så fryse det i isterningsbakker, og så kan man lave nye kombinationer hver dag.. smart smart..

vil lige høre.. Er der nogen der har lavet frugtmos i microovnen? hvordan bliver det?

Du kan jo koge alt i en mikroovn ? Og så bare blende det bagefter .. Så bliver det vel ligesom hvis du havde kogt det i en gryde ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

HeidiØ

Maja_4000 skriver:

Jeg var i hvert fald super glad for det !

Og så det der med at lave mad i mikroen .. Vi har lavet/laver altid havregrød i mikroovnen .. 1½ minut så er der mad .. Og da hun var lille havde jeg så lavet frugtmos i isterningbakker også .. Så kom der lige en terning i den kogende grød , når den så var smeltet havde det spisetemperatuer

Og jeg læste lige at Zafir havde frosset mad i silikone muffinsforme .. Det kan du jo også gøre , hvis du vil lave større portioner (:

Ej nej nej, hvor er det smart! Så er man også fri for alle de der plasticbøtter ...

Ja, læste godt Zafirs indlæg - tror jeg vil ud og shoppe forme af en eller anden art ihvertfald. Her om lidt vil jeg prøve at lave Williams havregrød i microen

Anmeld

23. marts 2012

Maja_4000

HeidiØ skriver:

Ej nej nej, hvor er det smart! Så er man også fri for alle de der plasticbøtter ...

Ja, læste godt Zafirs indlæg - tror jeg vil ud og shoppe forme af en eller anden art ihvertfald. Her om lidt vil jeg prøve at lave Williams havregrød i microen

Det er meget nemt .. Havregryn , vand så det dækker + lidt mere og så 1½ - 2 minutter

Anmeld

23. marts 2012

HeidiØ

Maja_4000 skriver:

Det er meget nemt .. Havregryn , vand så det dækker + lidt mere og så 1½ - 2 minutter

Feedt! Og så mme bagefter, ik?

Anmeld

23. marts 2012

Maja_4000

HeidiØ skriver:

Feedt! Og så mme bagefter, ik?

Jo Og evt. en smørklat :b

Du kan også skære æble i tern og koge med , hvis han ikke har noget imod at der er "klumper" i Og så lige et drys kanel (;

Anmeld

23. marts 2012

HeidiØ

Maja_4000 skriver:

Jo Og evt. en smørklat :b

Du kan også skære æble i tern og koge med , hvis han ikke har noget imod at der er "klumper" i Og så lige et drys kanel (;

Det vil jeg prøve snart Igår lavede jeg jordbærmos, og puttede i, det gled lige ned

En anden ting jeg faktisk sys er svært, det er hvor meget de skal ha.. blir helt frustreret når han ikke spiser særlig meget - men det er vel fordi han er mæt. Sys ik ha spiste så meget igår til frokost, men til gengæld brokkede han sig heller ikke

Ih altså! Hehe!

Anmeld

23. marts 2012

Maja_4000

HeidiØ skriver:

Det vil jeg prøve snart Igår lavede jeg jordbærmos, og puttede i, det gled lige ned

En anden ting jeg faktisk sys er svært, det er hvor meget de skal ha.. blir helt frustreret når han ikke spiser særlig meget - men det er vel fordi han er mæt. Sys ik ha spiste så meget igår til frokost, men til gengæld brokkede han sig heller ikke

Ih altså! Hehe!

Haha .. Det problem har vi stadig .. Igår spiste Caroline 3 ( ! ) portioner aftensmad og dagen inden spiste hun kun én kartoffel De er ikke altid til at blive kloge på

Anmeld

23. marts 2012

HeidiØ

Maja_4000 skriver:

Haha .. Det problem har vi stadig .. Igår spiste Caroline 3 ( ! ) portioner aftensmad og dagen inden spiste hun kun én kartoffel De er ikke altid til at blive kloge på

Hehe nej! Men sådan har man det jo også selv nogle gange

Uh kan se du er fra Roskilde - vi flyttede fra Hedehusene her til jylland en måned inden William blev født .. og Williams farfar og farmor bor i Roskilde

Anmeld

23. marts 2012

Maja_4000

HeidiØ skriver:

Hehe nej! Men sådan har man det jo også selv nogle gange

Uh kan se du er fra Roskilde - vi flyttede fra Hedehusene her til jylland en måned inden William blev født .. og Williams farfar og farmor bor i Roskilde

Hvor sjovt Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.