Villads har slået tænderne..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

kiwilouise

isabellamor skriver:

det er ikke rigtig noget jeg ved noget om  

hvad skete der med de små bisser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Isabella_mor

kiwilouise skriver:

hvad skete der med de små bisser

den ene fortand har  rykket sig lidt.. nu er det jo ved at være lidt tid siden det skete, men vi skal til tandlægetjek her på onsdag... men det er ikke noget alvorligt og de er fine, ikke nogle misfarvninger eller skader . så det er heldigt, dog er der gået en lille fli af den ene fortand, men det har ikke nogen vildere betydning udover at tanden er mere følsom over for kulde og varme.. ikke noget farligt.. så det er jeg meget glad for.

Anmeld

26. april 2012

kiwilouise

isabellamor skriver:

den ene fortand har  rykket sig lidt.. nu er det jo ved at være lidt tid siden det skete, men vi skal til tandlægetjek her på onsdag... men det er ikke noget alvorligt og de er fine, ikke nogle misfarvninger eller skader . så det er heldigt, dog er der gået en lille fli af den ene fortand, men det har ikke nogen vildere betydning udover at tanden er mere følsom over for kulde og varme.. ikke noget farligt.. så det er jeg meget glad for.

åhh gudskelov  man bliver bare så bange og tænker det værste når der sker sådan noget  

Anmeld

26. april 2012

mpr

Årh stakkels purk håber virkelig ikke han skal have dem trukket ud, god bedring med ham

Anmeld

26. april 2012

Isabella_mor

Chel1992 skriver:

Årh stakkels purk håber virkelig ikke han skal have dem trukket ud, god bedring med ham

tak tak, det er nu ved at være et godt stykke tid siden det skete... så der er ikke noget der skal trækkes ud eller noget  

Anmeld

26. april 2012

maria_wlt

isabellamor skriver:

Ja det er sgu ganske forfærdeligt, de ringede ved middagstid fra vuggeren og fortalte at han var fladet og havde slået munden og at de var i tvivl om han havde fået slået tænderne fordi at det også blødte fra tænderne.. så jeg skulle jo komme og hente ham, det gjorde jeg så. og jeg kunne godt se at der var noget der som ikke var helt rigtigt.. og jeg må ikke pille ved hans mund.. men da han ligger hovedet tilbage og åbner månden ser jeg så at den ene tand er rykket et par milimeter tilbage, og den anden er røget et par milimeter op foran. så de har begge rykket sig i hver sin retning.. og der var blod hele vejen rundt om tanden i tandkødet 

han virkede dog ikke mærket af det og sad og spiste og var da i godt humør og det hele, men jeg tog ham nu med hjem alligevel.  ringede så til tandlægen og fortalte dem hvad der var sket... vi har dog en tid til normal undersøgelse på onsdag, men vi fik også en tid i morgen kl 10:30.. jeg er virkelig bange for at det værste kan ske, at han skal have dem fjernet..

Da jeg var barn beskadigede jeg også mine fortænder i en ung alder, og fik fjernet mine fortænder fordi at de flækkede og sådan noget, så jeg har jo et traume omkring den slags. og jeg frygter virkelig at det samme skal ske for ham, at han mister sine fortænder ALLEREDE, han er altså kun 14½ måned gammel... så jeg syntes jo lige han har fået dem....

men han har ikke virket påvirket af det og han har da bare leget og hygget sig som han plejer...  

men jeg er stadigvæk MEEEEEGA bekymret...

og jeg håber bare ikke han skal have fjernet sine tænder... og jeg håber heller ikke at slaget kan have skadet de blivende tænder... 

hilsen en mor der bare er så træt af at hendes søn heletiden er så uheldig med alle mulige ting...

Ved ikke om det allerede er blevet skrevet, men husk at få ham til børnetandlægen så der kommer en skrivelse på det.. Det kan gi den garanti at han kan få det betalt hvis han som voksen får problemer med netop den tand/tænder..

Anmeld

26. april 2012

Isabella_mor

maria_wlt skriver:

Ved ikke om det allerede er blevet skrevet, men husk at få ham til børnetandlægen så der kommer en skrivelse på det.. Det kan gi den garanti at han kan få det betalt hvis han som voksen får problemer med netop den tand/tænder..

hvis du kigger på datoen for indlæggets oprettelse kan du se at det er noget tid siden det skete,,

vi har været ved tandlægen og vi skal til tjek igen på onsdag.. så det står skrevet så vi er dækket mht forsikring hvis der skulle være sket noget med hans blivende tænder.. 

Anmeld

26. april 2012

Isabella_mor

kiwilouise skriver:

åhh gudskelov  man bliver bare så bange og tænker det værste når der sker sådan noget  

ja, jeg fgrygtede han skulle have dem trukket ud... han har jo lige fået dem, men heldigvis var skaden ikke stor..

Anmeld

26. april 2012

mpr

isabellamor skriver:

ja, jeg fgrygtede han skulle have dem trukket ud... han har jo lige fået dem, men heldigvis var skaden ikke stor..

Hovsa! Så ikke den var så gammel ^^ Men godt at høre han har det godt

Anmeld

26. april 2012

nanamia

Åh sorry, troede du var sælger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.