Ja det er sgu ganske forfærdeligt, de ringede ved middagstid fra vuggeren og fortalte at han var fladet og havde slået munden og at de var i tvivl om han havde fået slået tænderne fordi at det også blødte fra tænderne.. så jeg skulle jo komme og hente ham, det gjorde jeg så. og jeg kunne godt se at der var noget der som ikke var helt rigtigt.. og jeg må ikke pille ved hans mund.. men da han ligger hovedet tilbage og åbner månden ser jeg så at den ene tand er rykket et par milimeter tilbage, og den anden er røget et par milimeter op foran. så de har begge rykket sig i hver sin retning.. og der var blod hele vejen rundt om tanden i tandkødet 
han virkede dog ikke mærket af det og sad og spiste og var da i godt humør og det hele, men jeg tog ham nu med hjem alligevel. ringede så til tandlægen og fortalte dem hvad der var sket... vi har dog en tid til normal undersøgelse på onsdag, men vi fik også en tid i morgen kl 10:30.. jeg er virkelig bange for at det værste kan ske, at han skal have dem fjernet..
Da jeg var barn beskadigede jeg også mine fortænder i en ung alder, og fik fjernet mine fortænder fordi at de flækkede og sådan noget, så jeg har jo et traume omkring den slags. og jeg frygter virkelig at det samme skal ske for ham, at han mister sine fortænder ALLEREDE, han er altså kun 14½ måned gammel... så jeg syntes jo lige han har fået dem....
men han har ikke virket påvirket af det og han har da bare leget og hygget sig som han plejer...
men jeg er stadigvæk MEEEEEGA bekymret...
og jeg håber bare ikke han skal have fjernet sine tænder... og jeg håber heller ikke at slaget kan have skadet de blivende tænder...
hilsen en mor der bare er så træt af at hendes søn heletiden er så uheldig med alle mulige ting...

Anmeld