Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da jeg kom og hentede Isabella tidligere i dag var hun udenfor - jubiiiiii hun er begyndt at komme ud og lege
Hun havde sin flyverdragt og vinterstøvler på, men uden sin elefanthue Det har været lummert i dag, men jorden er stadig lidt kold
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Liva skriver: Ja det er svært... En dag som i dag i DP har min datter på snart 2 år flyverdragt på om formiddagen når de er ude og lege/gå tur... Men om eftermiddagen har hun thermobukser, vinterstøvler, vinterjakke og en tynd hue da det blæser lidt
Ja det er svært... En dag som i dag i DP har min datter på snart 2 år flyverdragt på om formiddagen når de er ude og lege/gå tur... Men om eftermiddagen har hun thermobukser, vinterstøvler, vinterjakke og en tynd hue da det blæser lidt
Ja det er meget svært. For de skal jo helst ikke have det for varmt eller for koldt.
Min søn har både flyverdragt og termo bukser liggende ved dp-
Malthesmoar skriver: Malthe har ik brugt sin flyverdragt den sistema uge el to. Haft termotøj på og en dun vest, samt tynd hue-))
Malthe har ik brugt sin flyverdragt den sistema uge el to. Haft termotøj på og en dun vest, samt tynd hue-))
Har det været passende for ham kun at have termotøj på?
Gigl skriver: Jorden er stadig kold, så hvis de sidder og leger udenfor på jorden (og det gør børn jo) så er det en god ide med flyverdragt Min dreng har sin softshell på til og fra børnehave, men han har flyverdragten med til at lege ude i
Jorden er stadig kold, så hvis de sidder og leger udenfor på jorden (og det gør børn jo) så er det en god ide med flyverdragt
Min dreng har sin softshell på til og fra børnehave, men han har flyverdragten med til at lege ude i
Ja det er selvfølgeligt rigtigt. Min søn er 18 mdr. så mon ikke dp siger når han ikke har brug for flyverdragten mere.
GitteC78 skriver: Har det været passende for ham kun at have termotøj på?
Babymor2010 skriver: Da jeg kom og hentede Isabella tidligere i dag var hun udenfor - jubiiiiii hun er begyndt at komme ud og lege Hun havde sin flyverdragt og vinterstøvler på, men uden sin elefanthue Det har været lummert i dag, men jorden er stadig lidt kold
Ja det er bare skønt at de kan være ude og lege elsker forår.
Ja jorden er stadig kold, så tror jeg beholder flyverdragten hos dp lidt endnu.
GitteC78 skriver: Ja det er bare skønt at de kan være ude og lege elsker forår. Ja jorden er stadig kold, så tror jeg beholder flyverdragten hos dp lidt endnu.
Jeg har termotøjet og regntøjet liggende i VS, så må de selv vurdere hvornår det er tid - de har nok mere styr på det end mig som førstegangsmor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128