Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu hvor vejret er blevet lidt varmere og foråret er på vej jubbiiii...
men hvornår stopper man med at give sine børn flyverdragt på? hvornår kan de holde varmen i en fleece jakke og termo bukser?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
GitteC78 skriver: Nu hvor vejret er blevet lidt varmere og foråret er på vej jubbiiii... men hvornår stopper man med at give sine børn flyverdragt på? hvornår kan de holde varmen i en fleece jakke og termo bukser?
det er et godt spørgsmål
da jeg hentede serina idag sagde temperaturen 13 grader ... da jeg kom over til dp legede serina i haven i flyverdragt og vinterstøvler dog uden hue og vanter ... skal siges at hun både har sko og regntøj med for med i dp ... undrede mig lidt ... men det er også en blæsende dag idag ... og måske dp mener det er svært for kroppen at ånde i det der regntøj .. hvad ved jeg
havde det været herhjemme havde hun nok haft sko og termobukser og termojakke på /regntøj med for .. eller måske vinterjakke kombi m termobuks
En dag som i dag
Oscar havde ikke flyverdragt på da vi gik hjem fra Dp .. Han havde sin jakke og sin hue på .. Flyverdragt er simpelthen for varmt .. Han ville dø i den .. Men det var også 15 grader hos os , og vinden var meget lun .. Den var helt sommerligt
serinasmor skriver: det er et godt spørgsmål da jeg hentede serina idag sagde temperaturen 13 grader ... da jeg kom over til dp legede serina i haven i flyverdragt og vinterstøvler dog uden hue og vanter ... skal siges at hun både har sko og regntøj med for med i dp ... undrede mig lidt ... men det er også en blæsende dag idag ... og måske dp mener det er svært for kroppen at ånde i det der regntøj .. hvad ved jeg havde det været herhjemme havde hun nok haft sko og termobukser og termojakke på /regntøj med for .. eller måske vinterjakke kombi m termobuks
Ja det er ikke nemt...
Jeg tror nu også nemt de kan holde varmen i termo tøj.
Tak for svaret
Jorden er stadig kold, så hvis de sidder og leger udenfor på jorden (og det gør børn jo) så er det en god ide med flyverdragt
Min dreng har sin softshell på til og fra børnehave, men han har flyverdragten med til at lege ude i
Chris86 skriver: Tja lige pt. har vores pige stadig flyverdragt på, da hun ikk bevæger sig så meget endnu.. Dog sover hun vist i termotøj + tynd hue i vuggestuen, da dragten der er for varm synes de...
Tja lige pt. har vores pige stadig flyverdragt på, da hun ikk bevæger sig så meget endnu.. Dog sover hun vist i termotøj + tynd hue i vuggestuen, da dragten der er for varm synes de...
Ja hvis de ikke bevæger sig så meget så er en flyverdragt sikkert fint.
morethanperfect skriver: En dag som i dag Oscar havde ikke flyverdragt på da vi gik hjem fra Dp .. Han havde sin jakke og sin hue på .. Flyverdragt er simpelthen for varmt .. Han ville dø i den .. Men det var også 15 grader hos os , og vinden var meget lun .. Den var helt sommerligt
Ja nogle børn er flyverdragt bare for varmt,
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128