Anastasia 6 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Kofoed.

nettemor skriver:

Det lyder som en super ide. Og jeg tror det vil være noget der kan hjælpe jer rigtig meget!

Og så må I jo tage en ny vurdering til september om der er mere behov for det.

Er da ked af at høre at I ikke er kommet så godt igennem som jeg egentlig troede. Kan være jeg ikke har fulgt så godt med som jeg troede. Men der er også meget for jer at bearbejde.  Og det er altså også mega hårdt at være sammen 24-7. Håber det bliver bedre for jer nu her

Det har nok heller ikke været offentliggjort, men det har mange gange været lige ved, at nu gad vi ikke det her mere, men ja, det ville bare gøre mere ondt end godt lige nu, så må vi vudere det igen, når der er ro på det hele og mon ikke, at det hele så er super igen

Jeg tror ikke det er nødvendigt der længere, tror vi vil blive for stresset, især hvis Peter for job/pratikplads.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Nettemor

Kofoed. skriver:

Det har nok heller ikke været offentliggjort, men det har mange gange været lige ved, at nu gad vi ikke det her mere, men ja, det ville bare gøre mere ondt end godt lige nu, så må vi vudere det igen, når der er ro på det hele og mon ikke, at det hele så er super igen

Jeg tror ikke det er nødvendigt der længere, tror vi vil blive for stresset, især hvis Peter for job/pratikplads.

Når der bliver ro på. Jeres datter starter i dp /vs og I hver især kommer igang med det i nu ønsker. Så er jeg sikker på at I nok skal få det godt igen

Anmeld

20. marts 2012

Kofoed.

nettemor skriver:

Når der bliver ro på. Jeres datter starter i dp /vs og I hver især kommer igang med det i nu ønsker. Så er jeg sikker på at I nok skal få det godt igen

Hun starter i dp til maj, men kun på deltid, bare så peter for tid til huset piv sig selv imens jeg bare ligger enten i sengen eller sofaen og kan engang kan gå en tur med hende.

Anmeld

20. marts 2012

Nettemor

Kofoed. skriver:

Hun starter i dp til maj, men kun på deltid, bare så peter for tid til huset piv sig selv imens jeg bare ligger enten i sengen eller sofaen og kan engang kan gå en tur med hende.

Det er nok også en god ting Så får hun en masse oplevet og så får I lidt ro..

Anmeld

20. marts 2012

Kofoed.

nettemor skriver:

Det er nok også en god ting Så får hun en masse oplevet og så får I lidt ro..

Det jo det

Anmeld

20. marts 2012

Nettemor

Kofoed. skriver:

Det jo det

Det skal absolut ikke undervurderes.

Anmeld

20. marts 2012

Kofoed.

nettemor skriver:

Det skal absolut ikke undervurderes.

Nope, det bliver godt, men hårdt.

Anmeld

21. marts 2012

maryjane

Kofoed. skriver:

Der har været meget og endnu mere usikkerhed og når ja, masser af skænderier og problemer ved siden af, ak, men nu lysner det heldigvis.

Det er jeg glad for at høre Det er jo ikke ligefrem det man drømmer om når man skal være forældre...

Anmeld

21. marts 2012

jydeinden

Kofoed. skriver:

I dag fyldte hun 6 måneder! Så i skal da have et billedspam, og en opdagtering på tingene herhjemme.

Vi flyttede jo d 1/2, da vores gamle lejlighed ikke kunne holde på varme OVERHOVEDET. Vores psykolog forløb sluttede i slutning af januar med udtagelsen, du har ikke en depression, men alt for meget at se til og for store forventinger til dig selv. Når, jamen man må jo prøve at ordne en ting af gangen, men det har været 2 kaotiske måneder.
Men oveni flytning er jeg startet i noget "efterfødsels reaktion" tam tam. Desunden sluttede min barsel og peter overtog den, det gav også lidt kaos, da jeg skulle sygemeldes.
Vi har jo længe ventet på hvornår, hvordan og hvor ledes med min operation og nu er der endelig en ende, senste juni
Nu er jeg deltids sygemeldt og skal starte i aktivering, hvor jeg skal være i et køkken i morgen/formiddags timer og ved siden af skal jeg til noget svømming og "lær at leve i nuet".
Vi er også igang med en paragraf 50 undersøgelse, på egen opfordring. Vi har valgt, at tage imod hjælp til struktur i hver dagen og den vil afslutte når Anastasia er cirka 1 år, specielt nu hvor jeg ikke vil kunne noget i minimum 3 uger og vil have kroniske smerter i op til et ½ år efter operationen. Så håber vi bare, at de faktisk også giver slip der.

Nu til billedspammet:
billed 9 til 11 er taget i den rækkefølge, det er nogle gange hårdt med alle de følelser

hold da op søde.. hun er jo en yndig lille "sag" .. har godt fuldt lidt med sådan mellem os to, og håber da for jer at i finder en løsning mellem dig og din kæreste som i kan holde ud altså sådan på længere sigt. Men mon ikke i gør ?

Anmeld

21. marts 2012

Kofoed.

maryjane skriver:

Det er jeg glad for at høre Det er jo ikke ligefrem det man drømmer om når man skal være forældre...

Bestemt ikke, men det lysner og det er det vigtigste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.