I dag fyldte hun 6 måneder! Så i skal da have et billedspam, og en opdagtering på tingene herhjemme.
Vi flyttede jo d 1/2, da vores gamle lejlighed ikke kunne holde på varme OVERHOVEDET. Vores psykolog forløb sluttede i slutning af januar med udtagelsen, du har ikke en depression, men alt for meget at se til og for store forventinger til dig selv. Når, jamen man må jo prøve at ordne en ting af gangen, men det har været 2 kaotiske måneder.
Men oveni flytning er jeg startet i noget "efterfødsels reaktion" tam tam. Desunden sluttede min barsel og peter overtog den, det gav også lidt kaos, da jeg skulle sygemeldes.
Vi har jo længe ventet på hvornår, hvordan og hvor ledes med min operation og nu er der endelig en ende, senste juni

Nu er jeg deltids sygemeldt og skal starte i aktivering, hvor jeg skal være i et køkken i morgen/formiddags timer og ved siden af skal jeg til noget svømming og "lær at leve i nuet".
Vi er også igang med en paragraf 50 undersøgelse, på egen opfordring. Vi har valgt, at tage imod hjælp til struktur i hver dagen og den vil afslutte når Anastasia er cirka 1 år, specielt nu hvor jeg ikke vil kunne noget i minimum 3 uger og vil have kroniske smerter i op til et ½ år efter operationen. Så håber vi bare, at de faktisk også giver slip der.
Nu til billedspammet:
billed 9 til 11 er taget i den rækkefølge, det er nogle gange hårdt med alle de følelser
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld