4 års dag, ingen gave, ikke noget specielt overhovedet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

ano14316

Masig skriver:

Tænker også lidt, har du gjort noget for ham på de dage?

Min kæreste er bare minus romantisk, og det der med valentin fejrer vi slet ikke, men det er vi nu rimelig enige om... Årsdagen giver vi altså ikke gaver, vi spiser en god middag og hygger os med en film eller lignende, men ellers bliver der ikke gjort noget ud af det...

Tror det er hvad man gør det til, hvis man forventer gaver og alt muligt hurlumhej, ja så bliver man nok hurtigt skuffet for det er vist de færreste mænd der lige tænker i de baner... Hvis man nu bare sagde at man bare ville hygge sig med lidt god mad og ønske tillykke med dagen så er det nok lidt nemmere for mændene at leve op til og så bliver man heller ikke skuffet over ikke at få noget...

Jeg synes personligt det er lidt plat med gaver og blomster på årsdagen hvert år.. Kan forstå det på 5-års, 10-års og den slags, men hvis det er hvert år man forventer en gave så bliver det jo mere en pligt end en glæde... Synes jeg i hvert fald...

Men næste gang så prøv selv at give ham noget og se hvordan han reagerer og om ikke han så måske giver noget næste gang

Jeg ville være meget tilfredt med lidt hygge og god mad.. lige nu sidder jeg så og ædder nudler med ost...

Ej det har også bare været en skod dag.. alt er gået galt.. og nu har jeg bare fået nok af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

ano14316

prettybutterfly skriver:

Lyder godt nok også lidt trist! Havde du gjort noget for ham/ købt noget til ham til valentins og 4 års dagen?

Nej ikke i år, men har jeg gjort de andre år, og så fik han så også lige en KÆMPE fødsdagsgave her d. 11.

Anmeld

20. marts 2012

ano14316

Guldimaven skriver:

Ja, det er jeg enig i.. Kvinder kan også sagtens give, det behøver ikke kun at være manden!

Men har du evt prøvet at fortælle ham, du faktisk bliver ked af det? og at det betyder noget for dig.. 

Hilsen en, der glemmer mærkedage med sin kæreste.. 

Som jeg også har svaret de andre, så har jeg gjort noget de andre år.

Jeg har virkelig fortalt ham at jeg bliver så ked af det... Vi havde jo også samtalen omkring valentin, hvor jeg synes det er fint nok han ikke køber noget, men hvis han dog bare lige markeret det på en eller anden måde.

Anmeld

20. marts 2012

Masig

ano14316 skriver:

Jeg ville være meget tilfredt med lidt hygge og god mad.. lige nu sidder jeg så og ædder nudler med ost...

Ej det har også bare været en skod dag.. alt er gået galt.. og nu har jeg bare fået nok af det..

Nudler og ost kan da også være fint... Hvis bare man hygger sig...

Prøv at gøre lidt for kæresten, gør ham glad med et eller andet, så går det hele måske meget bedre, så ender dagen da forhåbentlig i det mindste godt

Anmeld

20. marts 2012

Guldimaven

ano14316 skriver:

Som jeg også har svaret de andre, så har jeg gjort noget de andre år.

Jeg har virkelig fortalt ham at jeg bliver så ked af det... Vi havde jo også samtalen omkring valentin, hvor jeg synes det er fint nok han ikke køber noget, men hvis han dog bare lige markeret det på en eller anden måde.

Okay. Jeg tror bare, at det er der hvor man må sige MÆND..  Det lyder til at din kæreste ikke er den mest romantiske og det lyder også til at det er noget man ikke kan ændre på.. Men han elsker dig vel alligevel!

Anmeld

21. marts 2012

prettybutterfly

ano14316 skriver:

Nej ikke i år, men har jeg gjort de andre år, og så fik han så også lige en KÆMPE fødsdagsgave her d. 11.

Jamen så kan jeg godt forstå du ik gad mere. Det er bestemt ik nogen undskyldning men tror RIGTIG mange mænd er dårlige til sådan noget, inklusiv min egen. Jeg er også begyndt at blive ligeglad efterhånden(efter 5 år sammen, og har lige haft 2 års bryllupsdag). Så ligeglad at da vi havde 2 års bryllypsdag måtte min veninde SMS'e os og ønske os tillykke før nogen af os overhovedet havde tænkt på at vi havde bryllupsdag. Så min anbefaling er nok at prøve på, ikke at ta det personligt men nyde hvor dejligt i har det sammen i hverdagen i stedet for at "hænge" sig i mærkedagene, hvis det giver mening!

Anmeld

21. marts 2012

FruStolpe

ano14316 skriver:

Ihh jeg bliver så skuffet...

Idag har min kæreste og jeg været sammen i 4 år...

Og han har intet gjort for mig, andet end at være røv irriterende..
til valentin fiok jeg ingenting
til mig fødselsdag valgte jeg selv min gave og bestilte den selv.

til valentin fortalte jeg ham at det alt ville betyde ritig meget for mig hvis han bare hvde købt en lille blomst eller i det mindste havde sagt glædelig valentin eller et eller andet.

Jeg bliver bare så skuffet!

Jeg har det ikke særlig godt for tiden og det ved han, men det gør ikke at han så måske kunne gøre lidt ekstra..

Sådan er det også her. Vi har været sammen i 5 år.

Men enten accepterer man at ens mand er sådan, ellers må man jo skifte ham ud !!

Jeg har valgt 1. mulighed.

Det er jo ikke alle mænd der er pladder-romantisk (min mands ord) anlagt

Anmeld

1. april 2012

Ønskebarnet12

Jeg fik ikke noget da vi havde første bryllupsdag, kan godt leve med at jeg ikke får noget til Valentines dag, så længe dagen er hyggelig og vi er sammen er jeg glad, men på vores bryllupsdag fik jeg ingen blomster, ingen gaver, ikke engang en middag ude eller biograf tur! 

Jeg elsker at give gaver, lave overraskelser, men synes bare at hvis de ikke kan finde ud af det, må man sku fortælle dem det, og det kan godt tag lang tid, for kender en som er gift i 8 år og hendes mand kan stadigvæk være dårlig til det :-p

Anmeld

1. april 2012

L&V

Jeg er nok bare en af dem der ikke forstår det der med års dag, valentin osv.. Ska man ha gaver, blomster osv for at vide man er vigtig?
Måske er han bare ik super til at købe gaver og derfor hellere vil betale for at du selv finder lige den ting du vil ha i fødselsdags gave, måske tænker han at imorgen har i 4år og 1 dags dag og den er lige så vigtig.. Han elsker dig jo lige meget af den grund

Anmeld

1. april 2012

bobbles

ano14316 skriver:

Ihh jeg bliver så skuffet...

Idag har min kæreste og jeg været sammen i 4 år...

Og han har intet gjort for mig, andet end at være røv irriterende..
til valentin fiok jeg ingenting
til mig fødselsdag valgte jeg selv min gave og bestilte den selv.

til valentin fortalte jeg ham at det alt ville betyde ritig meget for mig hvis han bare hvde købt en lille blomst eller i det mindste havde sagt glædelig valentin eller et eller andet.

Jeg bliver bare så skuffet!

Jeg har det ikke særlig godt for tiden og det ved han, men det gør ikke at han så måske kunne gøre lidt ekstra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.