ano14316 skriver:
Ihh jeg bliver så skuffet...
Idag har min kæreste og jeg været sammen i 4 år...
Og han har intet gjort for mig, andet end at være røv irriterende..
til valentin fiok jeg ingenting
til mig fødselsdag valgte jeg selv min gave og bestilte den selv.
til valentin fortalte jeg ham at det alt ville betyde ritig meget for mig hvis han bare hvde købt en lille blomst eller i det mindste havde sagt glædelig valentin eller et eller andet.
Jeg bliver bare så skuffet!
Jeg har det ikke særlig godt for tiden og det ved han, men det gør ikke at han så måske kunne gøre lidt ekstra..
Tænker også lidt, har du gjort noget for ham på de dage?
Min kæreste er bare minus romantisk, og det der med valentin fejrer vi slet ikke, men det er vi nu rimelig enige om... Årsdagen giver vi altså ikke gaver, vi spiser en god middag og hygger os med en film eller lignende, men ellers bliver der ikke gjort noget ud af det...
Tror det er hvad man gør det til, hvis man forventer gaver og alt muligt hurlumhej, ja så bliver man nok hurtigt skuffet for det er vist de færreste mænd der lige tænker i de baner... Hvis man nu bare sagde at man bare ville hygge sig med lidt god mad og ønske tillykke med dagen så er det nok lidt nemmere for mændene at leve op til og så bliver man heller ikke skuffet over ikke at få noget...
Jeg synes personligt det er lidt plat med gaver og blomster på årsdagen hvert år.. Kan forstå det på 5-års, 10-års og den slags, men hvis det er hvert år man forventer en gave så bliver det jo mere en pligt end en glæde... Synes jeg i hvert fald...
Men næste gang så prøv selv at give ham noget og se hvordan han reagerer og om ikke han så måske giver noget næste gang 
Anmeld