4 års dag, ingen gave, ikke noget specielt overhovedet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.608 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

ano14316

Ihh jeg bliver så skuffet...

Idag har min kæreste og jeg været sammen i 4 år...

Og han har intet gjort for mig, andet end at være røv irriterende..
til valentin fiok jeg ingenting
til mig fødselsdag valgte jeg selv min gave og bestilte den selv.

til valentin fortalte jeg ham at det alt ville betyde ritig meget for mig hvis han bare hvde købt en lille blomst eller i det mindste havde sagt glædelig valentin eller et eller andet.

Jeg bliver bare så skuffet!

Jeg har det ikke særlig godt for tiden og det ved han, men det gør ikke at han så måske kunne gøre lidt ekstra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Christabelle

til dig

Anmeld

20. marts 2012

Mtang

ano14316 skriver:

til valentin fortalte jeg ham at det alt ville betyde ritig meget for mig hvis han bare hvde købt en lille blomst eller i det mindste havde sagt glædelig valentin eller et eller andet.

Jeg har det ikke særlig godt for tiden og det ved han, men det gør ikke at han så måske kunne gøre lidt ekstra..

hold da ....... Hvor er dit opslag som hevet ud af min hverdag og tankegang. :-)
- Det er PRÆCIS det samme herhjemme !!!  

Kæmpe knus til dig

Anmeld

20. marts 2012

prettybutterfly

Lyder godt nok også lidt trist! Havde du gjort noget for ham/ købt noget til ham til valentins og 4 års dagen?

Anmeld

20. marts 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
ano14316 skriver:

Hvad har du gjort for ham - i dag og på Valentines Dag?

Folk er forskellige, og personligt er jeg fuldstændigt ligeglad med "skæve" mærkedage - jeg synes ikke, man kan presse en anden til at føle, at en 4-års-dag skal markeres.

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

ano14316 skriver:

har du selv gjort noget for ham??

Jeg er altså sådan lidt ambivalent her, for ja det er skide synd for dig at du ikke har fået noget.. Men man er også bare nødt til at gøre noget for det selv..

Så jeg tænker lidt at hvis han ikke har fået noget, så kan du jo heller ikke forvente noget..

Anmeld

20. marts 2012

Guldimaven

An&Jo skriver:

Jeg er altså sådan lidt ambivalent her, for ja det er skide synd for dig at du ikke har fået noget.. Men man er også bare nødt til at gøre noget for det selv..

Så jeg tænker lidt at hvis han ikke har fået noget, så kan du jo heller ikke forvente noget..

Ja, det er jeg enig i.. Kvinder kan også sagtens give, det behøver ikke kun at være manden!

Men har du evt prøvet at fortælle ham, du faktisk bliver ked af det? og at det betyder noget for dig.. 

Hilsen en, der glemmer mærkedage med sin kæreste.. 

Anmeld

20. marts 2012

Masig

ano14316 skriver:

Tænker også lidt, har du gjort noget for ham på de dage?

Min kæreste er bare minus romantisk, og det der med valentin fejrer vi slet ikke, men det er vi nu rimelig enige om... Årsdagen giver vi altså ikke gaver, vi spiser en god middag og hygger os med en film eller lignende, men ellers bliver der ikke gjort noget ud af det...

Tror det er hvad man gør det til, hvis man forventer gaver og alt muligt hurlumhej, ja så bliver man nok hurtigt skuffet for det er vist de færreste mænd der lige tænker i de baner... Hvis man nu bare sagde at man bare ville hygge sig med lidt god mad og ønske tillykke med dagen så er det nok lidt nemmere for mændene at leve op til og så bliver man heller ikke skuffet over ikke at få noget...

Jeg synes personligt det er lidt plat med gaver og blomster på årsdagen hvert år.. Kan forstå det på 5-års, 10-års og den slags, men hvis det er hvert år man forventer en gave så bliver det jo mere en pligt end en glæde... Synes jeg i hvert fald...

Men næste gang så prøv selv at give ham noget og se hvordan han reagerer og om ikke han så måske giver noget næste gang

Anmeld

20. marts 2012

ano14316

An&Jo skriver:

Nope.. det har jeg gjort de andre år, og ikke fået noget igen..
Dog har jeg fået lidt kys og kram..

Men han har sandelig ikke glemt at vi har 4 års dag, han havde bare ikke lige tænkt over at det var idag..

ligesom han ikke lige tænkte over det lugtede underligt da han vaskede gulv i klorin i mandags..

Eller som da han ikke lige havde tænkt over at han skulle skifte magnus, da han stod op med ham i weekenden.

eller som da han ikke lige havde tænkt over at jeg nok skulle bruge de ting der stod på huske sedlen til aftensmaden.

eller osv osv osv..

Jeg er bare så træt af det lige pt..

Anmeld

20. marts 2012

ano14316

Jeg kan altså også lige tilføje at jeg har købt en del spontane gaver osv. til ham..
Og jeg har aldrig fået så meget som en buket blomster, ikke engang på mærkedage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.