Reagensglasbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Mutti2B

kitty skriver:

Dit barn bliver netop skabt af kærlighed, ikke blot af romantik (for at sætte det på spidsen!). Det kan godt være det ikke er skabt i en intim akt mellem mand og kvinde, men det er skabt i kærlighed til det barn i inderligt føler i savner og mangler. Det er skabt i håb, tro på hinanden, og et inderligt ønske om at blive mor og far.

Boas er reagensglasbarn, og jeg synes netop han skal vide, at han var kampen, tårerne og de håbløse stunder værd. Fordi han er ham! Vi kæmpede og vandt.

Jeg håber det samme vil ske for Jer!

Årh, søde, nu fik du hormonella her til at tude . Jeg fulgte jo jeres kamp fra sidelinien og ved hvor elsket og ønsket han var langt før de to streger viste sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

otlitrom

Mutti2B skriver:

Årh, søde, nu fik du hormonella her til at tude . Jeg fulgte jo jeres kamp fra sidelinien og ved hvor elsket og ønsket han var langt før de to streger viste sig

Jeg blev vist også selv lidt rørstrømsk Men *suk* jeg elsker den dreng, og han var virkelig det hele værd! Jeg havde gjort det igen - men det var jo åbenbart ikke nødvendigt

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

Ønskebarnet skriver:

Uha husker godt da vi sku starte behandling det var en hård nød at knække.

Jeg må indrømme jeg intet problem har med ivf...vi er på en rigtig god klinik hvor man bare føler sig velkommen.

Vi tænker faktisk ikke over at barnet bliver lavet i et glas  den tro mig den bliver lavet af rigtig meget kærlighed. Håber du får en lige så god oplevelse som vi har

Jo tak, det er en meget hård nød at knække!

Men ja, man kan jo altid håbe, som alle andre, at det går godt 

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Vores pige er lavet på klinik og syns netop det at man går sådan et forløb i gennem vidner om kærlighed forældrene i mellem, og til barnet. vil på ingen måde have et problem med at fortælle datter det når hun er gammel nok. Vi kom til ivf behandling efter to inseminations forsøg af samme årsag. og bingo første gang. så held og lykke med det. skal nok give pote:-)

Ja sådan kan man jo også se på det 

Ved dog bare ikke om vi ville fortælle vores  barn  det, hvis det kom så lang. Vi er allerede nu, ret enige om at familien ikke skal vide det.. (skal ikke kunne sige om det ændrer sig), men for os begge er det meget personligt... Jeg bliver dog nok nødt til at fortælle det til min arbejdsgiver, hvis jeg er nødt til at have fri engang i mellem, når jeg skal have taget æg ud osv. Men absolut helst noget jeg ville have holdt for mig selv! 

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg ved godt, at romantikken går lidt fløjten, men omvendt så kommer der jo det samme resultat ud af det, ligegyldigt hvordan bebs er lavet

Med hensyn til æu og hormoner, så er det jo vidt forskelligt, hvordan man reagerer, men i mit tilfælde mærkede jeg intet til hormonerne, men min æu var lidt ubehagelig, men har en veninde, der intet mærkede til nogen af delene! Og med hensyn til det ubehag jeg havde ved æu, så gør jeg det gerne igen, når vi kan komme i gang igen, så værre var det heller ikke

Ja det er selvfølgelig rigtig nok at der kommer det samme ud af det 

Men jeg havde nu bare altid forestillet mig at vi blev gravide naturligt... 

Men mht ægudtagning/hormoner osv. så bliver det det hele værd, hvis vi kommer til at stå med de to populære streger 

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Vil lige tilføje, nu I skriver det her, at Boas er 8 mdr, og jeg tænker ikke "ham har vi ikke lavet selv". Når folk siger "det har I sørme gjort godt, han er en dejlig dreng" kan jeg gødt sige i spøj "ja, de læger var ikke helt tossede". Eller "han ligner sin far" at "ja, det fik de vist blandet rigtigt". Det kan virke meget fjernt, når man står hvor I står nu. Men jeg skammer mig på ingen måde over at være mor til et reagensglasbarn, og jeg taler meget åbent om det. Jeg synes det skal afmystificeres, for det er også en måde at få børn på. Den er måske ikke så romantisk, men den er fyldt af kærlighed!

Meget fedt med jokes'ne 

Men ja, lige nu er det fjernt, og kan ikke lige forestille mig vi kommer til at få så "nært" et forhold til det, som du beskriver du har, men vi må se tiden an 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.