syg og sove ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Maja_4000

Vores læge siger at de små har godt at den friske luft .. Især når de er syge .. Men hvis det er frostvejr , skal man ikke ligge et feberramt barn ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Min lillepige på knap 6 måneder har feber og er noget så pylret.

Hun er ved at være godt træ men vil ikke sove indenfor om dagen.

Hvor hun i sin barnvogn snilt tager 1-2 timer til formiddag 2-3 timer til middag og 1-2 eftermiddag.

Ville i lægge jeres ud på trods der er feber? så i viste jeres fik sovet?

Jeg er rimeligt sikker på min sp fortalte mig at de ikke måtte sove udenfor når de havde feber - men det er d også 1½ års tid siden efterhånden, så kan huske fejl?

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Jeg putter ikke børn med feber ude, da de ikke kan komme af med feber varmen. Man anbefaler altid at de skal have så lidt tøj på som muligt og sove svalt.

Når min er syge og med feber putter jeg dem i barnevogn kun iført body og så dynen og så inde på et værelse med vinduet på klem:0)

God bedring til dit bette pus:0)

Hvis bare jeg kunne få barnvognen ind så ville hun også være blevet puttet igen men det kan desværre ikke lade sig gør.

Hun faldt i søvn hos mig og blev lagt i sin seng og hun sover stadig

Anmeld

20. marts 2012

tekop89

Jeg kunne ikke lige lade være med at komme med en kommentar. 

Jeg har ikke selv børn endnu (desværre)  Men faktisk er det sådan at det kan være med til at nedsætte hendes feber en smule hvis du lægger hende ud hvor det er køligt. (et køligt rum ville også kunne gøre det)

Selvfølgelig skal hun ikke ligge og få træk, men hvis hun sover bedst når hun er ude, så synes jeg det er en god idé at lægge hende ud. Bare du holder øje med hende og tjekker hendes temperatur en gang imellem.

Men du virker som en mor der er god til at fornemme din datter, så gør hvad du føler er bedst for hende. 
God bedring til hende.  

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja_4000 skriver:

Vores læge siger at de små har godt at den friske luft .. Især når de er syge .. Men hvis det er frostvejr , skal man ikke ligge et feberramt barn ud

Tak, mener også jeg engang har hørt noget om de ikke måtte hvis det var frost vejr.

men nu sover hun indenfor

Anmeld

20. marts 2012

Valle81

Anonym skriver:

Hvis bare jeg kunne få barnvognen ind så ville hun også være blevet puttet igen men det kan desværre ikke lade sig gør.

Hun faldt i søvn hos mig og blev lagt i sin seng og hun sover stadig

Jamen, det kan jeg godt se bliver svært:0)

Du kan ikke bare tage toppen af vognen af og sætte på gulv eller sådan:0)

Og dejligt hun sover:0)

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Jamen, det kan jeg godt se bliver svært:0)

Du kan ikke bare tage toppen af vognen af og sætte på gulv eller sådan:0)

Og dejligt hun sover:0)

Jo jeg må bare ikke bære den da jeg lige er blevet opereret.

Så men nu har hun sovet over 1 time så mon ikke også hun gør det til middag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.