syg og sove ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Anonym trådstarter

Min lillepige på knap 6 måneder har feber og er noget så pylret.

Hun er ved at være godt træ men vil ikke sove indenfor om dagen.

Hvor hun i sin barnvogn snilt tager 1-2 timer til formiddag 2-3 timer til middag og 1-2 eftermiddag.

Ville i lægge jeres ud på trods der er feber? så i viste jeres fik sovet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Glad Giraf

Anonym skriver:

JJeJegvvivilvillvilleMin lillepige på knap 6 måneder har feber og er noget så pylret.

Hvor hun i sin barnvogn snilt tager 1-2 timer til formiddag 2-3 timer til middag og 1-2 eftermiddag.

Jeg ville lægge min datter ud... hun siver også dårligt inden for... og er der noget man har brug for når man har feber, er det søvn

Anmeld

20. marts 2012

Frk.S

Jeg føler mig dig - jeg har lige været igennem det samme med Freja.

Hun havde høj feber - så jeg puttede hende indenfor på trods af, at hun ikke sover godt inde om dagen (men sover fantastisk ude i barnevognen).
I dag har jeg også puttet hende inde, selvom hun var feberfri i morges. Simpelhen for at være sikker, for hun har efterhånden været forkølet noget tid nu, og nu synes jeg hun skal til at være frisk. Faktisk er hun på de her dage blevet meget bedre til at sove indenfor - og lige nu sover hun trygt og godt.

Så for at svare på dit spørgsmål: nej, jeg ville ikke putte hende ude med feber.

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg føler mig dig - jeg har lige været igennem det samme med Freja.

Hun havde høj feber - så jeg puttede hende indenfor på trods af, at hun ikke sover godt inde om dagen (men sover fantastisk ude i barnevognen).
I dag har jeg også puttet hende inde, selvom hun var feberfri i morges. Simpelhen for at være sikker, for hun har efterhånden været forkølet noget tid nu, og nu synes jeg hun skal til at være frisk. Faktisk er hun på de her dage blevet meget bedre til at sove indenfor - og lige nu sover hun trygt og godt.

Så for at svare på dit spørgsmål: nej, jeg ville ikke putte hende ude med feber.

Tak for svar.

Det blev til hun faldt i søvn hos mig og så lagde jeg hende ind i sin seng, hun er bare en rigtig pylder mås idag.

Håber hun tager sig en god lur hun det va 20 min hun har sovet

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Nina1988 skriver:

Jeg ville lægge min datter ud... hun siver også dårligt inden for... og er der noget man har brug for når man har feber, er det søvn

Tak for dit svar det endte med hun fald i søvn hos mig så nu sover hun i sin seng

Anmeld

20. marts 2012

Frk.S

Tak for svar.

Det blev til hun faldt i søvn hos mig og så lagde jeg hende ind i sin seng, hun er bare en rigtig pylder mås idag.

Håber hun tager sig en god lur hun det va 20 min hun har sovet

Ja, men det er jo heller ikke ret sjovt at have feber.

Freja, der ellers nærmest er kronisk glad, har også været rigtig pylret og pirrelig. Nu er hun efterhånden ved at vende tilbage til den glade baby hun plejer at være. 

Anmeld

20. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Ja, men det er jo heller ikke ret sjovt at have feber.

Freja, der ellers nærmest er kronisk glad, har også været rigtig pylret og pirrelig. Nu er hun efterhånden ved at vende tilbage til den glade baby hun plejer at være. 

øøøh er er ikke noget værre end når vores små pus er dårlige. først troede vi det kunne være tænder men ikke feber i flere dag så det jo bestem ikke tænder.

Nu har hun da sovet ½ time

Anmeld

20. marts 2012

JustinsMoar

Nu så jeg lige at du skrev hun faldt i søvn hos dig..

Men for at svare på spørgsmålet:
Jeg ville aldrig ligge mit feberramte barn ud og sove!

Anmeld

20. marts 2012

Angelspot

Dejligt hun faldt i søvn

Jeg har haft Oliver til at sove ude, på trods af feber, det kan jeg ikke se noget galt i. Så længe du føler det forsvarligt, holder godt øje og tjekker dit barn, så sker der ikke noget ved det Er min holdning.

Noget helt andet er, min søn vil heller ikke sove indenfor om dagen, men dengang det var knap -20 grader udenfor, der puttede jeg ham i barnevognen inde på hans værelse, hvor vinduet stod åben og det gik over al forventning! Jeg var rigtig overrasket over at han sov ligeså godt, men tror det har været fornemmelsen af at han lå i barnevognen. Så det er værd at prøve en dag, altså nå hun ikke er syg

Anmeld

20. marts 2012

Valle81

Anonym skriver:

Min lillepige på knap 6 måneder har feber og er noget så pylret.

Jeg putter ikke børn med feber ude, da de ikke kan komme af med feber varmen. Man anbefaler altid at de skal have så lidt tøj på som muligt og sove svalt.

Når min er syge og med feber putter jeg dem i barnevogn kun iført body og så dynen og så inde på et værelse med vinduet på klem:0)

God bedring til dit bette pus:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.