Junior seng - Alm seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

bullerbassen

StineW79 skriver:

Nemlig lige præsis det jeg også tænker! Og vi har aldrig haft problemer at thea er faldet ud af sengen, så en større seng ville heler ik ha været et problem! Vh stine

Ja tror vi beholder den så  for nu har vi jo købt den.

Skal bare have byttet madrassen. Tror ikke jeg ville have ham deri hvis der ikke havde været senge hest, den giver lidt tryghed ( for mor )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
bullerbassen skriver:

Ja tror vi beholder den så  for nu har vi jo købt den.

Skal bare have byttet madrassen. Tror ikke jeg ville have ham deri hvis der ikke havde været senge hest, den giver lidt tryghed ( for mor )

Ja ville helt sikkert også købe en ny madreass til en brugt seng! Elsker genbrug. Vh stine

Anmeld

19. marts 2012

bullerbassen

StineW79 skriver:

Ja ville helt sikkert også købe en ny madreass til en brugt seng! Elsker genbrug. Vh stine

Også mig... Men har bestilt en madras til junior seng og den er så for lille nu . Så skal have den bytte til en større

Anmeld

19. marts 2012

Janni.

Giver du lige en update med hvordan det går an? Vi går med samme tanker når Silas engang skal skifte sengen ud med en større model. 

Rart at høre om andres erfaringer. 

Anmeld

20. marts 2012

bullerbassen

Janni. skriver:

Giver du lige en update med hvordan det går an? Vi går med samme tanker når Silas engang skal skifte sengen ud med en større model. 

Rart at høre om andres erfaringer. 

Det kan du tro søde :-) hiv lige fat i mig igen , har det jo med at glemme :-(Skal lige have fundet ud af nået med madrassHavde bestilt en hjem men til junior så den er for lille

Anmeld

20. marts 2012

Janni.

bullerbassen skriver:

Det kan du tro søde :-) hiv lige fat i mig igen , har det jo med at glemme :-(Skal lige have fundet ud af nået med madrassHavde bestilt en hjem men til junior så den er for lille

Jeg glemmer også..

Håber du finder en madras.

Anmeld

20. marts 2012

bullerbassen

Janni. skriver:

Jeg glemmer også..

Håber du finder en madras.

Så må vi hjælpe hinanden

Har fundet en , sengen er fra ILVA og selvfølgelig er det kun deres egen madrasser der passer til. Så skal have sendt den retur jeg har modtaget og bestilt en ny.

Anmeld

20. marts 2012

Janni.

bullerbassen skriver:

Så må vi hjælpe hinanden

Har fundet en , sengen er fra ILVA og selvfølgelig er det kun deres egen madrasser der passer til. Så skal have sendt den retur jeg har modtaget og bestilt en ny.

Ja det er jo typisk, minder om Ikea kan jeg regne ud. Øv det er træls, så godt du fandt en..

Anmeld

20. marts 2012

bullerbassen

Janni. skriver:

Ja det er jo typisk, minder om Ikea kan jeg regne ud. Øv det er træls, så godt du fandt en..

Ja det har du nok ret i . Men smart nok for så er man jo tvunget til at købe begge dele der.

Jo jo skal bare lige funde ud af hvordan vi nemmest gør det, krydser for fragt manden kan tage den anden retur når de kommer med den nye

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.