Junior seng - Alm seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

bullerbassen

Vi har besluttet herhjemme at Silas på 2 år 4 mdr skal skifte fra tremme seng til junior seng. Døjer meget med smerter i nakken og har svært ved at løfte ham op i sengen.

Havde så fundet en junior seng på nettet og sendt manden afsted efter den. Men men da ham kommer hjem viser det sig at det er en alm seng men godt nok med sengehest.

Dumme dumme mig jeg ikke læser annoncen ordenligt ( Gulgratis ) Tænker at vi må sælge den igen. men nu har vi snakket om at han måske kan sove i den ( syntes bare den er stor ) men der er jo sengehest på.

Hvad har I brugt til jeres ?? Er de gået fra tremmeseng til stor ?? Eller til junior seng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

9510

bullerbassen skriver:

Vi har besluttet herhjemme at Silas på 2 år 4 mdr skal skifte fra tremme seng til junior seng. Døjer meget med smerter i nakken og har svært ved at løfte ham op i sengen.

Havde så fundet en junior seng på nettet og sendt manden afsted efter den. Men men da ham kommer hjem viser det sig at det er en alm seng men godt nok med sengehest.

Dumme dumme mig jeg ikke læser annoncen ordenligt ( Gulgratis ) Tænker at vi må sælge den igen. men nu har vi snakket om at han måske kan sove i den ( syntes bare den er stor ) men der er jo sengehest på.

Hvad har I brugt til jeres ?? Er de gået fra tremmeseng til stor ?? Eller til junior seng.

Min knægt på 2 1/2 gik direkte fra tremmeseng til alm seng med tremmehest,

Og der har ingen problemer været med det

Anmeld

19. marts 2012

Joan ( Smallie )

Men den stor gik fra tremmeseng til stor seng 70*200 da han var knap 2 år og det gik rigtig fint og så fik han bare en stor dyne også og det har der ldrig været nogen problemer med.

Så ja det vil jeg da sige han nemt kan.

Anmeld

19. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har vi juiner seng, men har godt nok mange gange siden tænkt at vi lige så godt ku ha købt en alm ed sengehest! Ville klart beholde den i har købt. Vh stine

Anmeld

19. marts 2012

bullerbassen

9510 skriver:

Min knægt på 2 1/2 gik direkte fra tremmeseng til alm seng med tremmehest,

Og der har ingen problemer været med det

ok super  For vi snakkede om , at det jo et eller andet sted var fjollet. Da den jo så skal skiftes igen på et senere tidspunkt.

Tror vi beholder den

Anmeld

19. marts 2012

bullerbassen

Joan ( Smallie ) skriver:

Men den stor gik fra tremmeseng til stor seng 70*200 da han var knap 2 år og det gik rigtig fint og så fik han bare en stor dyne også og det har der ldrig været nogen problemer med.

Så ja det vil jeg da sige han nemt kan.

Ok Silas er jo også omkring 2 år plus det løse  

Syntes bare lige den virker så stor , men der er jo senge hest dertil Så tænker da vi beholder den.

Pokkers jeg så har bestilt en ny madras i junior str.

Dumme dumme mig

Anmeld

19. marts 2012

bullerbassen

StineW79 skriver:

Her har vi juiner seng, men har godt nok mange gange siden tænkt at vi lige så godt ku ha købt en alm ed sengehest! Ville klart beholde den i har købt. Vh stine

Tænker nemlig lidt det måske er fjollet med junior eng, da den jo så skal skiftes igen. Og det er ski ikke helt billigt

Anmeld

19. marts 2012

Joan ( Smallie )

bullerbassen skriver:

Ok Silas er jo også omkring 2 år plus det løse  

Syntes bare lige den virker så stor , men der er jo senge hest dertil Så tænker da vi beholder den.

Pokkers jeg så har bestilt en ny madras i junior str.

Dumme dumme mig

Men kan du ikke nå at afbestelle den?

Anmeld

19. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
bullerbassen skriver:

Tænker nemlig lidt det måske er fjollet med junior eng, da den jo så skal skiftes igen. Og det er ski ikke helt billigt

Nemlig lige præsis det jeg også tænker! Og vi har aldrig haft problemer at thea er faldet ud af sengen, så en større seng ville heler ik ha været et problem! Vh stine

Anmeld

19. marts 2012

bullerbassen

Joan ( Smallie ) skriver:

Men kan du ikke nå at afbestelle den?

Madrassen ?? Nej de er hurtige i ILVA. Den er kommet idag

Skyndte at bestille den i fredags , så han kunne komme i sengen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.