jeg er knust /';

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Bshizzle

Jeg er så enig med de andre.. Han fortjener hverken dig eller din kærlighed!! 

Tænk dig rigtig godt om.. Kan du se en fremtid med ham? 

.. Jeg var skredet hvis jeg stod i dine sko! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

MorDk

Hold nu K*ft en VatP*k til kæreste! UD MED HAM!

KÆMPE KÆMPE krammer til dig!!!!

Anmeld

19. marts 2012

CS

til dig. Farvel og tak til ham

Anmeld

19. marts 2012

Maja_4000

NEJ altså .. Sikke en idiot 

Kæmpe  herfra !

Anmeld

19. marts 2012

Clisolka

Øv for en idiot! Som de andre piger skriver, så fortjener han hverken dig eller din kærlighed  

Anmeld

19. marts 2012

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

jeg og min kæreste har været sammen i 2 år nu, vi har en fælles søn på 7 måneder, men i sidste weekend... kunne jeg ikke mere, jeg fik skylden for ALT, simpelthen alt, og han kunne ikke forstå at jeg også kunne have en dårlig dag, jeg tog ned til min mor sammen med vores søn et par dage for at vi kunne være lidt hver for sig og tænke lidt over det hele. det resulterede så i at han mødtes med en anden, og fandt faktisk ud af at mens jeg snakkede med ham i telefon og prøvede at finde en løsning var han på vej over til hende  øv men jeg valgte at tilgi' og give det en chance for vores søn skyld . (jeg kan tilgive, men aldrig glemme!) men nu er det så en uge siden... troede det gik ok, men igår aftes ville han ikke putte med mig og sagde bare at han ville sove nu og vente ryggen til mig , idag ville jeg ind på cdon.com for at finde en film, og da jeg så ville søge på det i feltet, står der noget der hedder: c-date, jeg troede ikke mine egne øjne, jeg måtte se hvad det var...han havde ikke logget ud, og der stod at han var single og han ingen børn havde, og søger saxpatner og bla bla. jeg ringer så og spørg om det virkelig er det jeg er værd ? jeg sidder tilbage nu og føler mig som en fiasko og som en flodhest, hvad har jeg gjort siden jeg fortjener det her, undskyld mit triste indlæg, men har brug for at hører nogens meninger og en masse baby.dk krammer

UD med ham! Han fortjener ikke dig og din søn. Og I er ikke tjent med ham! UD UD UD!

Anmeld

20. marts 2012

betski

Han er et fjols der ikke er klar over, hvad han har at miste. Jeg vil som de andre råde dig til at komme videre. Han er tydeligvis ikke interesseret i at jeres forhold skal fortsætte. Jeg har desværre selv oplevet det med min ex mand. Der fandt jeg også en profil på en dating side, hvor han skrev han var fraskilt - det var han så bare ikke. Og han stod til at søge kæreste/date/sex partner. Så ud det røg han og jeg har aldrig fortrudt det - føj siger jeg bare.

Du får selvfølgelig et kæmpe knus med på vejen. Ved du står et sted der ikke er rart at være. Men find alt det overskud du har tilbage (for du har mere end du aner) og være stærk for dig og dit barn. Held og lykke med det hele.

Anmeld

20. marts 2012

MortilCilas

Han fortjener dig ikke, og ser ikke hvor meget du er værd! Selvom det er hårdt, så kom ud af det forhold! Han har taget sin beslutning

Anmeld

20. marts 2012

sarahb

Han har jo taget valget om han ikke har nok i dig og ikke er dig værdig.
Så jeg kan slet ikk se en anden udvej end at stoppe forholdet her og gå med din værdighed i behold.
Sikke en respektløs nar!

Anmeld

20. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

jeg og min kæreste har været sammen i 2 år nu, vi har en fælles søn på 7 måneder, men i sidste weekend... kunne jeg ikke mere, jeg fik skylden for ALT, simpelthen alt, og han kunne ikke forstå at jeg også kunne have en dårlig dag, jeg tog ned til min mor sammen med vores søn et par dage for at vi kunne være lidt hver for sig og tænke lidt over det hele. det resulterede så i at han mødtes med en anden, og fandt faktisk ud af at mens jeg snakkede med ham i telefon og prøvede at finde en løsning var han på vej over til hende  øv men jeg valgte at tilgi' og give det en chance for vores søn skyld . (jeg kan tilgive, men aldrig glemme!) men nu er det så en uge siden... troede det gik ok, men igår aftes ville han ikke putte med mig og sagde bare at han ville sove nu og vente ryggen til mig , idag ville jeg ind på cdon.com for at finde en film, og da jeg så ville søge på det i feltet, står der noget der hedder: c-date, jeg troede ikke mine egne øjne, jeg måtte se hvad det var...han havde ikke logget ud, og der stod at han var single og han ingen børn havde, og søger saxpatner og bla bla. jeg ringer så og spørg om det virkelig er det jeg er værd ? jeg sidder tilbage nu og føler mig som en fiasko og som en flodhest, hvad har jeg gjort siden jeg fortjener det her, undskyld mit triste indlæg, men har brug for at hører nogens meninger og en masse baby.dk krammer

Stort kæmpe kram til dig  Sådan et røvhul, ærligt talt hvor er han da et svin!

Det er ikke dig der har gjort noget forkert, det er ham der er noget galt med når han kan få sig selv til at gøre sådan. Hvis han havde et problem i forholdet skulle han have sat sig ned og talt det igennem med dig som et voksent menneske! Jeg er sikker på at du kan finde en anden en som vil bære dig på hænder og fødder og værdsætte dig istedet for sådan en stodder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.