jeg er knust /';

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.215 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Anonym trådstarter

jeg og min kæreste har været sammen i 2 år nu, vi har en fælles søn på 7 måneder, men i sidste weekend... kunne jeg ikke mere, jeg fik skylden for ALT, simpelthen alt, og han kunne ikke forstå at jeg også kunne have en dårlig dag, jeg tog ned til min mor sammen med vores søn et par dage for at vi kunne være lidt hver for sig og tænke lidt over det hele. det resulterede så i at han mødtes med en anden, og fandt faktisk ud af at mens jeg snakkede med ham i telefon og prøvede at finde en løsning var han på vej over til hende  øv men jeg valgte at tilgi' og give det en chance for vores søn skyld . (jeg kan tilgive, men aldrig glemme!) men nu er det så en uge siden... troede det gik ok, men igår aftes ville han ikke putte med mig og sagde bare at han ville sove nu og vente ryggen til mig , idag ville jeg ind på cdon.com for at finde en film, og da jeg så ville søge på det i feltet, står der noget der hedder: c-date, jeg troede ikke mine egne øjne, jeg måtte se hvad det var...han havde ikke logget ud, og der stod at han var single og han ingen børn havde, og søger saxpatner og bla bla. jeg ringer så og spørg om det virkelig er det jeg er værd ? jeg sidder tilbage nu og føler mig som en fiasko og som en flodhest, hvad har jeg gjort siden jeg fortjener det her, undskyld mit triste indlæg, men har brug for at hører nogens meninger og en masse baby.dk krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Nettemor

Han lyder ikke til at være din kærlighed værd!!! Hvis det er hans måde at takle problemer så fik han i hvert fald ikke lov at være i mit liv, i min seng.

Anmeld

19. marts 2012

Aabye

Først et stort kram til dig.. 

Jeg havde pakket mine ting og var skredet.. Han er IKKE det værd.. 
Bare det at han har skrevet at han avr single, ingen børn har og søger en sexpartner siger jo lige som det hele..

Se at komme væk i en fart.. 

Anmeld

19. marts 2012

Muhmi

Anonym skriver:

jeg og min kæreste har været sammen i 2 år nu, vi har en fælles søn på 7 måneder, men i sidste weekend... kunne jeg ikke mere, jeg fik skylden for ALT, simpelthen alt, og han kunne ikke forstå at jeg også kunne have en dårlig dag, jeg tog ned til min mor sammen med vores søn et par dage for at vi kunne være lidt hver for sig og tænke lidt over det hele. det resulterede så i at han mødtes med en anden, og fandt faktisk ud af at mens jeg snakkede med ham i telefon og prøvede at finde en løsning var han på vej over til hende  øv men jeg valgte at tilgi' og give det en chance for vores søn skyld . (jeg kan tilgive, men aldrig glemme!) men nu er det så en uge siden... troede det gik ok, men igår aftes ville han ikke putte med mig og sagde bare at han ville sove nu og vente ryggen til mig , idag ville jeg ind på cdon.com for at finde en film, og da jeg så ville søge på det i feltet, står der noget der hedder: c-date, jeg troede ikke mine egne øjne, jeg måtte se hvad det var...han havde ikke logget ud, og der stod at han var single og han ingen børn havde, og søger saxpatner og bla bla. jeg ringer så og spørg om det virkelig er det jeg er værd ? jeg sidder tilbage nu og føler mig som en fiasko og som en flodhest, hvad har jeg gjort siden jeg fortjener det her, undskyld mit triste indlæg, men har brug for at hører nogens meninger og en masse baby.dk krammer

Først

Derefter: Flygt så hurtigt du kan og det kan ikke gå for langsomt.. Det er rigtig fint at du har prøvet at tilgive ham... Men kender desværre den der historie ALT for godt til at det vil fungere og at han ikke vil gøre det igen... Du bliver nød til at passe på dig selv og jeres barn... Og et knust hjerte har desværre ikke så meget overskud til andet end at være knust... Skynd dig væk søde du, han har opgivet.... På tide at du gør det samme

Anmeld

19. marts 2012

Hailiesmom11

19. marts 2012

JH12

Først, et Kæmpe stort kram til dig

Han fortjener ingenting fra din side! Og slet ikke din tilgivelse.. Han vil helt sikkert blive ved med at gøre dette imod dig

Hvis jeg var dig, havde jeg pakket alle mine ting og søns ting, og smuttet..  og aldrig set mig tilbage..

Anmeld

19. marts 2012

Ciss

Først: Det er ham som har problemet her, ikke dig!

Man kan jo glide fra hinanden osv, og det er tilladt for den ene part at ønske sig ud af forholdet. Men den rigtige måde at gøre det på er altså at afslutte forholdet først og være åben om det, og så bagefter gøre, som man ønsker.

Jeg forstår godt, at du er knust! Han har virkelig vist, at han ikke er en rigtig mand, når han behandler dig og barnet så dårligt!

Sender  og  for at du nu klarer at få hovedet op igen og se fremover til det flotte liv, som du skal have fra nu af. Uden en person som snyder og bedrager og slet ikke sætter pris på dig, som du fortjener!

Anmeld

19. marts 2012

LR85

Se du a kom afsted kære puge. 

Ud og have et liv for dug selv med din søn. 

Find glæden igen

Anmeld

19. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

hvis han gør sådan er han slet ikke din kærlighed værd

Anmeld

19. marts 2012

lycly

Anonym skriver:

Nu kender jeg dig ikke, men jeg er sikker på, at du ikke har fortjent det! Han er bare, undskyld jeg siger det, en idiot! Et svin. At han lyver om at være single er slemt nok, men at han også lyver om at han ikke har noget barn er næsten endnu værre. 

Du er bedre tjent uden ham, og det er jeres barn også. Det er rigtig hårdt når I har opbygget et liv og en familie, men du er mere værd end det, og du kan helt sikkert finde en fyr der virkelig værdsætter dig! 

Kæmpe  herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.