forvirret over brunt udflåd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Anonym

Anonym skriver:

jeg sad faktisk og tænkte på om jeg ikk hellere måtte blive tjekket for livmoderhals kræft.. 

men altså... det er måske også lige overilet nok! 

jeg venter og ser tiden an... min kæreste har heldigvis fået mig lidt ned på jorden igen... og så må jeg jo bare leve med det klamme brune indtil jeg får mere klar besked 

men for fanden hvor er det træls at min krop lige pludselig laver numre med mig... 

Ja det er så træls når der bliver lavet numre med en, jeg er efterhånden vant til det - så træk du endelig vejret  hehe. Hvis du altid hører efter nettet siger så fejler du jo alverdens ting 

Men måske du alligevel skulle få lavet sådan en test, nu ved jeg ikke hvor gammel du er, men når man er 23 år så skal man i hvert fald have lavet sådan en test og så hvert 3. år fremover  Det er jo for ens eget bedste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

ja puha, man kan da hurtigt få kørt sig selv op.. 

jeg må vente, og så se hvad testen siger på fredag eller lørdag. 

man skal lade vær med at google... det er kun med til at gøre en endnu mere nervøs 

Præcis

Tålmodighed og NO GOOGLE!

Håber det bedste for dig

Anmeld

20. marts 2012

Klokkeblomst88

Jeg er begyndte at have et par dage med lidt brunt udflåd inden jeg får min mens..

Anmeld

20. januar 2013

Anonym

bare nysgerrighed, fandt du af om du var gravid?

Anmeld

27. juli 2013

charlotteghrayeb

Rinepigen skriver:

Altså da jeg blev gravid havde jeg lidt lyserød udflåd agtigt noget da ægget satte sig fast et par dage for min mens plejede at komme men brunt var det ikke, har dog os hørt at det kan være tegn på en graviditet men mit bedste bud er nok at prøve at tage en test  

Held og lykke med det :-) 

jeg skulle have haft mens den 24 juli 

i går havde jeg lidt brunt udflåed når jeg tørrer mig efter at ha tisset i dag er der osse lidt udflåed jeg har haft brystspændinger  

jeg er nervøs for hvad det kan være det kommer kun når jeg tørrer mig ik ud på bindet så lidt er det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.