Rinepigen skriver:
Altså da jeg blev gravid havde jeg lidt lyserød udflåd agtigt noget da ægget satte sig fast et par dage for min mens plejede at komme
men brunt var det ikke, har dog os hørt at det kan være tegn på en graviditet men mit bedste bud er nok at prøve at tage en test
Held og lykke med det :-)
mange tak for dit svar
ja jeg skal have taget en test, men det er jo lidt for tidligt at gøre det.. min cyklus er normalt på ca 32 dage, og er jo kun på dag 27 idag.
jeg havde for ca 5 dage siden en lille frisk blødning. troede egentlig at det var en implantations blødning... for den lille blødning varede kun 1 dag, og så var der intet i ca 3 dage (ud over lidt alm udflåd) og igår fik jeg så der her brune udflåd, med rester af gammel slimhinden (ja undskyld detaljerne...
men jeg har bare så meget brug for at snakke med nogen om det!
da jeg er helt forvirret....)
en evt implantations blødning kan vel ikke først starte en dag, holde pause i 2-3 dage og så komme med brunt til sidst? ved godt du ikke er udflåds ekspert.. men måske ved du noget om det 

jeg har sådan noget niv og stik i underlivet (svarende til livmoderen...) og jeg kan ikke rigtig finde ud af om der mon er noget helt galt med mig? 

Anmeld