forvirret over brunt udflåd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

54.768 visninger
14 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2012

Anonym trådstarter

jeg har i 2 dage nu haft brunt udflåd... der kommer kun lidt, så jeg har kun behov for at tage et trusse indlæg på. 

Men jeg er godt nok forvirret over hvorfor det dog kommer? 

jeg er på cyklus dag 27, og jeg har ikke menstruations kramper som jeg plejer. 

har googlet og googlet, og jeg kan læse at det sommetider er tegn på graviditet og sommetider ikke... 

er der nogle som nogensinde har prøvet det samme? og hvad endte det ud med? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

AnonymMor

Altså da jeg blev gravid havde jeg lidt lyserød udflåd agtigt noget da ægget satte sig fast et par dage for min mens plejede at komme men brunt var det ikke, har dog os hørt at det kan være tegn på en graviditet men mit bedste bud er nok at prøve at tage en test  

Held og lykke med det :-) 

Anmeld

19. marts 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Altså da jeg blev gravid havde jeg lidt lyserød udflåd agtigt noget da ægget satte sig fast et par dage for min mens plejede at komme men brunt var det ikke, har dog os hørt at det kan være tegn på en graviditet men mit bedste bud er nok at prøve at tage en test  

Held og lykke med det :-) 

mange tak for dit svar  

ja jeg skal have taget en test, men det er jo lidt for tidligt at gøre det.. min cyklus er normalt på ca 32 dage, og er jo kun på dag 27 idag. 

jeg havde for ca 5 dage siden en lille frisk blødning. troede egentlig at det var en implantations blødning... for den lille blødning varede kun 1 dag, og så var der intet i ca 3 dage (ud over lidt alm udflåd) og igår fik jeg så der her brune udflåd, med rester af gammel slimhinden (ja undskyld detaljerne...  men jeg har bare så meget brug for at snakke med nogen om det!  da jeg er helt forvirret....) 

en evt implantations blødning kan vel ikke først starte en dag, holde pause i 2-3 dage og så komme med brunt til sidst? ved godt du ikke er udflåds ekspert.. men måske ved du noget om det 

jeg har sådan noget niv og stik i underlivet (svarende til livmoderen...) og jeg kan ikke rigtig finde ud af om der mon er noget helt galt med mig? 

Anmeld

19. marts 2012

Anonym trådstarter

jeg fandt lige det her på nettet: 

Taget fra: http://www.sundhedslex.dk/brunt-udflaad.htm#Hvad_er_brunt_udfld 

Hvad er brunt udflåd? Udflåd med et stænk af blod giver normalt en brunlig farve. Brunt udflåd fra skeden opstår normalt i forbindelse med graviditet pga. blødninger. Som regel er brunt udflåd et tegn på, at du er gravid. Brunt udflåd kan gøre kvinder rådvilde eller begejstrede, alt afhængig af om graviditen er ønsket eller om den brunlige farve er tegn på komplikationer forbundet med graviditeten. I nogle tilfælde kan brunt udflåd også skyldes en alvorlig underliggende sygdom såsom livmoderhalskræft. Hvis du har brunt udflåd og graviditetstesten er negativ, bør du opsøge læge hurtigst muligt.

shit mand, skal jeg mon kontakte min læge? 

HJÆLP mig piger.... 

Anmeld

19. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Hvad er brunt udflåd? Udflåd med et stænk af blod giver normalt en brunlig farve. Brunt udflåd fra skeden opstår normalt i forbindelse med graviditet pga. blødninger. Som regel er brunt udflåd et tegn på, at du er gravid. Brunt udflåd kan gøre kvinder rådvilde eller begejstrede, alt afhængig af om graviditen er ønsket eller om den brunlige farve er tegn på komplikationer forbundet med graviditeten. I nogle tilfælde kan brunt udflåd også skyldes en alvorlig underliggende sygdom såsom livmoderhalskræft. Hvis du har brunt udflåd og graviditetstesten er negativ, bør du opsøge læge hurtigst muligt.

HJÆLP mig piger.... 

Træk vejret

Oftest er vores egne tanker de mest farlige, og hvis man tror noget er galt kan hjernen sagens spille dig et pus..

Jeg ville tage en test når du når de 32 dage og igen et par dage senere hvis den første er negativ.. Og så først reagere derefter

Anmeld

19. marts 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

mange tak for dit svar  

ja jeg skal have taget en test, men det er jo lidt for tidligt at gøre det.. min cyklus er normalt på ca 32 dage, og er jo kun på dag 27 idag. 

jeg havde for ca 5 dage siden en lille frisk blødning. troede egentlig at det var en implantations blødning... for den lille blødning varede kun 1 dag, og så var der intet i ca 3 dage (ud over lidt alm udflåd) og igår fik jeg så der her brune udflåd, med rester af gammel slimhinden (ja undskyld detaljerne...  men jeg har bare så meget brug for at snakke med nogen om det!  da jeg er helt forvirret....) 

en evt implantations blødning kan vel ikke først starte en dag, holde pause i 2-3 dage og så komme med brunt til sidst? ved godt du ikke er udflåds ekspert.. men måske ved du noget om det 

jeg har sådan noget niv og stik i underlivet (svarende til livmoderen...) og jeg kan ikke rigtig finde ud af om der mon er noget helt galt med mig? 

Okay så er der nogle dage endnu indin du kan teste  

Jeg vil selvfølgelig ikke givesorg falske forhåbninger men det kunne godt lyde som en mulig graviditet da nogle bløder mere end andre når ægget fast sætter sig.. Jeg bløde meget lidt men har hørt at mange andre godt kan bløde mere og i flere dage.. 

Man siger jo som regel at bruntudflåd skyldes en gammel blødning men så det kan måske være rester fra din sidste mens du har nu eller resterne fra da ægget satte sig fast 

Når du siger du har stikken osv i underlivet kan også det skyldes en mulig graviditet, det fik jeg også lynhurtigt og har det stadig det er ofte ligament smerter.. 

Kroppeb kan selvfølgelig også være ude af takt eller give falske symptomer hvis man inderligt ønsker en graviditet , så det kan godtsnyde desværre men held og lykke med det  

Anmeld

19. marts 2012

Anonym

Anonym skriver:

HJÆLP mig piger.... 

Ja træk vejret. Jeg sidder selv lige nu med brunt udflåd og ingen positiv test. Og for nylig var jeg hos lægen for at få sådan en celleforandringsprøve og der så alt fint ud  Så går ikke ud fra at jeg har kræft sådan lige pludselig.

Jeg er selv forvirret konstant over min krop, men der sker aldrig mere end det 

Anmeld

19. marts 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Træk vejret

Oftest er vores egne tanker de mest farlige, og hvis man tror noget er galt kan hjernen sagens spille dig et pus..

Jeg ville tage en test når du når de 32 dage og igen et par dage senere hvis den første er negativ.. Og så først reagere derefter

ja puha, man kan da hurtigt få kørt sig selv op.. 

jeg må vente, og så se hvad testen siger på fredag eller lørdag. 

man skal lade vær med at google... det er kun med til at gøre en endnu mere nervøs 

Anmeld

19. marts 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Okay så er der nogle dage endnu indin du kan teste  

Jeg vil selvfølgelig ikke givesorg falske forhåbninger men det kunne godt lyde som en mulig graviditet da nogle bløder mere end andre når ægget fast sætter sig.. Jeg bløde meget lidt men har hørt at mange andre godt kan bløde mere og i flere dage.. 

Man siger jo som regel at bruntudflåd skyldes en gammel blødning men så det kan måske være rester fra din sidste mens du har nu eller resterne fra da ægget satte sig fast 

Når du siger du har stikken osv i underlivet kan også det skyldes en mulig graviditet, det fik jeg også lynhurtigt og har det stadig det er ofte ligament smerter.. 

Kroppeb kan selvfølgelig også være ude af takt eller give falske symptomer hvis man inderligt ønsker en graviditet , så det kan godtsnyde desværre men held og lykke med det  

puha, jamen jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro om det hele.. 

jeg håber da selvfølgelig at det hele skyldes at jeg er gravid, men på den anden side så virker der bare heller ikke normalt at have sådan en rodet "udflåds mønster".... 

jeg må vente og se om min menstruation starter op på fredag eller lørdag hvor jeg forventer den, og hvis ikke den kommer tager jeg en test. 

men ih altså hvor er det træls når ens krop lige pludselig opfører sig helt unormalt... 

Anmeld

19. marts 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja træk vejret. Jeg sidder selv lige nu med brunt udflåd og ingen positiv test. Og for nylig var jeg hos lægen for at få sådan en celleforandringsprøve og der så alt fint ud  Så går ikke ud fra at jeg har kræft sådan lige pludselig.

Jeg er selv forvirret konstant over min krop, men der sker aldrig mere end det 

jeg sad faktisk og tænkte på om jeg ikk hellere måtte blive tjekket for livmoderhals kræft.. 

men altså... det er måske også lige overilet nok! 

jeg venter og ser tiden an... min kæreste har heldigvis fået mig lidt ned på jorden igen... og så må jeg jo bare leve med det klamme brune indtil jeg får mere klar besked 

men for fanden hvor er det træls at min krop lige pludselig laver numre med mig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.