Hvis man laver lasange i foliebakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Zafir

Amandas-mor skriver:

I min familie ville det ikke være nok, men vi æder så også som mejetærskere  Jeg havde lavet en ekstra hvis det var mig, for jeg er altid så bange for at der ikke er nok. Og så ville jeg nok enda komme pasta i salaten alligevel for at den mættede mere...men altså jeg er ret dårlig til at bedømme sådan noget og ender altid med et bjerg i overskud, så måske skulle jeg slet ikke have svaret

Ja... hellere for meget end for lidt.

Så har jeg også fået det arrangeret så mine forældre henter det og Frigg dagen før, så vi kun har fødselsdagsbarnet hjemme og kan foreberede resten af løjerne.

Så skal vi hellere ikke tænke på transporten af maden på dagen osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Plysbjørnen

Zafir skriver:

Hvor mange skal jeg så lave til 17 personer, hvoraf 4 af dem er børn?

Jeg tænker 3 stks? Vi skal holde Iduns fødseldag hos mine forældre, så jeg ville lave mad i forvejen, der bare skulle i ovnen, fordi vi jo er ude om dagen, indtil vi skal spise fødselsdagsmad om aftenen...

Men 3 lasanger sådan en 'normal A4 størrelse', noget salat og flutes, det må da være OK ik?

Jeg vil mene at 3 stk i A4 størrelse er sådan lige lidt nok, men okay der er både salat og flûtes til er det sikkert nok nok, men jeg plejer at gå med livrem og seler, så jeg ville nok vælge 4 stk.

Anmeld

19. marts 2012

pemiro

Hmm i min familie ville 3 bestemt ikke være nok... Herhjemme laver jeg en bradepande lasagne, og der er kun lige til rester dagen efter fordi vi også får salat eller råkost til (vi er mig g min store "mand" )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.