Nyt medlem desværre ( MA )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Ann Christina

Ønskebarnet skriver:

Åhh hvor jeg aldrig i mit liv troede jeg skulle igennem sådan noget her .

Var til scanning fredag og blev sendt direkte på sygehuset hvor jeg fik en abort fredag aften .

Jeg kan slet ikke ta mig sammen til at komme igang med hverdagen...jeg vil bare gerne ha lov til at sorge lidt.

Vi har kæmpet i 4 år på at blive gravide og så ender det sådan her

Det skærer i mit hjerte at høre at endnu en skal igennem det... Jeg føler med dig, og håber du kommer dig...

Jeg har selv lige været igennem en sen-abort (var i uge 20) og før det en abort i uge 8, så jeg kan sagtens sætte mig ind i dine følelser omkring dette... Det gør helt ondt på mig at læse dit indlæg - hvor er livet uretfærdigt....!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Ønskebarnet

Ann Christina skriver:

Det skærer i mit hjerte at høre at endnu en skal igennem det... Jeg føler med dig, og håber du kommer dig...

Jeg har selv lige været igennem en sen-abort (var i uge 20) og før det en abort i uge 8, så jeg kan sagtens sætte mig ind i dine følelser omkring dette... Det gør helt ondt på mig at læse dit indlæg - hvor er livet uretfærdigt....!!!

føj det må virkelig ha været hårdt i uge 20  aj for den da.

Jeg syntes faktisk selv jeg klare det fint efter omstændighederne  jeg kan godt skrive om det men at snakke med familien om det kan jeg altså ikke endnu har jeg fundet ud af.....snakkede med min mormor mandag og det var virkelig hårdt.

Min kære mand var også ved at få mig til at tude søndag....så sidder man og putter og så hvisker han mig i øret at han bare sådan savner vores blyp   måtte virkelig kæmpe for min datter sad der også.

Anmeld

20. marts 2012

Gry91

Håber i kommer ovenpå igen snart, og der kommer en ny lille spire til jer 

Anmeld

29. marts 2012

FruK

Åh, du lige et lidt sent kram af mig også. Har lige læst dit indlæg.

Jeg har lige selv været igennem det - i går - og kommer til at tude når jeg læser dit indlæg.

Efter at have prøvet så længe, kan jeg godt forstå, at det er ekstra hårdt... Hvor er det uretfærdigt! 

Håber det lykkes for jer!!

Mange tanker.

Anmeld

30. marts 2012

CmarianN

Ønskebarnet skriver:

Åhh hvor jeg aldrig i mit liv troede jeg skulle igennem sådan noget her .

Var til scanning fredag og blev sendt direkte på sygehuset hvor jeg fik en abort fredag aften .

Jeg kan slet ikke ta mig sammen til at komme igang med hverdagen...jeg vil bare gerne ha lov til at sorge lidt.

Vi har kæmpet i 4 år på at blive gravide og så ender det sådan her

GUD! Det havde jeg ik set det her Tina 

EEEEJ det gør mig SÅ ondt 

Der er jo INGEN retfærdighed til i denne verden altså

kæmpe knus 

Anmeld

30. marts 2012

christina92

Det er jeg virkelig virkelig ked af at høre.

Jeg føler med dig, og håber du får taget dig masser af tid til at komme igennem det her på din egen måde, kan godt være nogen synes 12 uger er ingenting, men det er det ikke når man står i det.

Jeg sender dig mange tanker og håber at der når du kommer ovenpå igen er en ny spire på vej til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.