Nyt medlem desværre ( MA )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.797 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Ønskebarnet

Åhh hvor jeg aldrig i mit liv troede jeg skulle igennem sådan noget her .

Var til scanning fredag og blev sendt direkte på sygehuset hvor jeg fik en abort fredag aften .

Jeg kan slet ikke ta mig sammen til at komme igang med hverdagen...jeg vil bare gerne ha lov til at sorge lidt.

Vi har kæmpet i 4 år på at blive gravide og så ender det sådan her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Neeeeejjj, det er jeg ked af!!!!

KÆMPE

Hepper på jer, op på hesten.. Det skal nok lykkedes!

Anmeld

19. marts 2012

Tona

Ønskebarnet skriver:

Var til scanning fredag og blev sendt direkte på sygehuset hvor jeg fik en abort fredag aften .

Jeg kan slet ikke ta mig sammen til at komme igang med hverdagen...jeg vil bare gerne ha lov til at sorge lidt.

Kæmpe kram, jeg føler med dig  Husk at give dig selv god tid til at sørge og at få talt om det alt det du har brug for.

Håber snart at lykken vender for dig igen

Anmeld

19. marts 2012

Camillos

Ønskebarnet skriver:

åhhhhhhh forhelveded nej sq da også ! Ihhhhh  Hvorfor skal det altid gå ud over dem der Kæmper en Brav kamp ! forfanden da 

Kender meget til de følelser du er igennem! hvor er det bare uretfærdigt! Skide lorte møg ! altså Åhhh.. ! 

Føler med dig søde. Har du brug for at skrive så send endelig en PB! .. 

Er her for dig 

Anmeld

19. marts 2012

Sofiedk

hvor er jeg ked af det skulle gå sådan for jer. Vi var selv igennem en MA i 2010 efter rigtig lang tids kamp for at blive gravide. Du skal tage dig den tid det tar at sørge og tillade dig selv at være ked af det.
Knus

Anmeld

19. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Ønskebarnet skriver:

Det er jeg frygtelig ked af at høre..

Ingen ord eller sætninger kan ligenu hele din sorg.. Det kan tide og på et tidspunkt bliver tabet til at leve med..

Jeg håber du snart er nogenlunde oven på og klar til en ny bebs i maven. JEg krydser for jer..

Mvh Rikke med 2 MA'er bag sig.. <3

Anmeld

19. marts 2012

foto på lærred

19. marts 2012

marius' mor

Ønskebarnet skriver:

det er jeg virkelig ked af at høre..

Selvfølgelig skal du have lov til at putte dig under dynen og sørge..

LIgegyldig hvor langt man er når man mister, så er det jo et tab og det skal man have lov til at reagere på...

stort kram herfra

Anmeld

20. marts 2012

Ønskebarnet

Camillos skriver:

åhhhhhhh forhelveded nej sq da også ! Ihhhhh  Hvorfor skal det altid gå ud over dem der Kæmper en Brav kamp ! forfanden da 

Kender meget til de følelser du er igennem! hvor er det bare uretfærdigt! Skide lorte møg ! altså Åhhh.. ! 

Føler med dig søde. Har du brug for at skrive så send endelig en PB! .. 

Er her for dig 

Hvor er du sød  1000 tak for det tilbud.

Anmeld

20. marts 2012

Ønskebarnet

Tak piger  det er rart man kan skrive herinde når man bare føler folk tænker ja ja kom nu bare videre...du var jo ikke 12 uger henne.

Om man er 12 uger eller 8 uger er sorgen vel den samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.