Anonym skriver:
Hej alle sammen..
Jeg er alene mor og har været det siden august.
Har enlig ikke synes det var hårdt at være alene med min datter.
Men denne weekende har virkelig været hård..
Måske hun startede ny dp i mandags..
Nå men hun har været så pylleret, pjevset og hysterisk.. Hun har bare ikke ville hverken det ene eller det andet..
Vi var nede og handle i lørdag, jarmen altså et helved, hun ville ikke gå, hun ville ikke sidde i klapvognen hun ville intet
hun endte dog med at gå.. Men for pokker så sur, jeg måtte bestemt ikke ha ved hende eller noget(hun er 2 år)
hvis det ikke lige gik efter hendes hoved blev hun TOSSET..
Hun har ikke ville sve sin middags søvn, kun hvis jeg sov sammen med hende, hvilket jeg gjorde lørdag men ikke igår..
Puha jeg synes det har været hådt, er helt død for energi idag..
Men er det okay at jeg synes det er hårdt?? Jeg er utrolig flov over jeg har det sådan 
??
Ork ja selvfølgelig må du det - jeg er selv alene og har været det siden jeg var 10 uger henne, i min graviditet og ja hun er godt på vej til 20 måneder
Jo jo der er dage, hvor jeg er rigtig rigtig træt, synes det er møj hårdt og det føles som om det hele tilter + at pigebarnet er helt ved siden af sig selv- men det er som oftest, når jeg ikke har overskud. Hvis der er ting der går mig på, noget jeg ikke får sagt eller hvis jeg tager for meget på mine skuldre. Ja det er som oftest en god indikator for mig på at jeg skal huske mig selv!!!
Så derfor som en anden skriver sørg for at finde tid til dig selv, evt. få barnet passet - så du kan få ladet dine batterier op. For det slider når man er træt og samtidig bliver en smule hård ved sig selv....og man kan hurtig komme til at føle sig som en dårlig mor... og så kommer man bare ind i en ned af gående spiral.
Nej gør små gode ting for dig 
Vær god mod dig og lad op